חדשות מתפרצות

המטה למאבק באלימות מגנה את האלימות המשטרתית ברהט כנגד הציבור הערבי

מבזק חדשות

 בעקבות האירועים האלימים ברהט המטה למאבק בגזענות מגנה את אלימות השוטרים המתמשכת כלפי הציבור הערבי.

עו"ד נדאל עותמאן, מנהל המטה למאבק בגזענות הוציא את ההודעה הבאה: "המטה למאבק בגזענות בישראל, מגנה את המשך האלימות המשטרתית כנגד הציבור הערבי. אלימות זו התבטאה אתמול באירועים קשים כנגד המשתתפים בהלוויתו של הצעיר אלג'עאר, שנהרג על ידי המשטרה ברהט בשבוע שעבר. כתוצאה מהמשך האלימות המשטרתית היה הרוג נוסף אתמול בשם סאמי אבראהים זיאדנה בן 40 ועשרות פצועים נוספים.

"המשך הפעלת הכוח והאלימות על ידי המשטרה ממשיך לגבות את חייהם של אזרחים ערבים ורק מגביר את הכעס, התסכול, הריחוק, התחושת הניכור ואי השייכות של הציבור הערבי בארץ.

"הננו דורשים לחקור ולבחון את המדיניות של המשטרה כלפי הציבור הערבי ולהפסיק את האלימות המשטרתית על רקע גזעני שממשיכה לגרום ליותר ויותר הרוגים בקרב הציבור הערבי על ידי כוחות המשטרה.

"אנו מציעים לכל הארגונים של המטה לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים, בעיקר מח"ש והיועץ המשפטי לממשלה ובין היתר, לתקשורת ולגנות את המשך מדיניות ואלימות זו שגבתה כבר חייהם של 50 אזרחים ערבים ב 15 השנים האחרונות. כמו כן, אנו גם מזמינים את הארגונים לקחת חלק בהפגנות שמתארגנות היום שני בשעה 19:00 הן בעיר רהט בנגב והן בעיר חיפה בכיכר אמיל חביבי בעירה".
 

יאסר עוקבי 01/01/0001 00:00
שתפו: