חדשות מתפרצות

ראשי ועדים דורשים ממנכ"ל מנורה מבטחים: עצור את הפגיעה בהתארגנות עובדי החברה

מבזק חדשות

שורה של ראשי ועדי עובדים במקומות עבודה מרכזיים חתמו היום (רביעי) על עצומה שנשלחה למנכ"ל מנורה מבטחים, מוטי רוזן, בדרישה לחדול מניסיונות הפגיעה הבלתי חוקיים בהתארגנות עובדי חברת הביטוח בהסתדרות. 
 
"מדיווח שהועבר אלינו עולה כי חברתכם מתערבת באופן בוטה בניסיון עובדיה להתארגן במסגרת ההסתדרות", נכתב, "אנו כוועדי עובדים חשים הזדהות וסולידריות עם עובדי מנורה מבטחים החפצים להקים ועד עובדים במסגרת ההסתדרות ולכונן יחסי עבודה קיבוציים. לא נוכל לעמוד בצד לנוכח ההתנהלות נגד ההתארגנות של העובדים ואנו דורשים מכם להימנע מכל צעד שיש בו כדי לפגוע בזכותם של העובדים לממש את זכות ההתארגנות שלהם. אנו מגנים בכל תוקף כל פעולה שיש בה כדי למנוע מהעובדים לממש את זכותם להצטרף להסתדרות".
 
 
 מהנהלת החברה נמסר בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את הטענות בדבר התערבות הנהלת החברה בניסיון ההתארגנות של עובדיה. כפי שצוין מפורשות במכתבינו להסתדרות הכללית מהעת האחרונה, החברה לא פעלה ואינה פועלת, וכן אינה מביעה עמדה כלשהי, בכל דרך שהיא, בעד ניסיון ההתארגנות של עובדיה או בעד עובדיה שפועלים כנגד ניסיון ההתארגנות, ומשאירה את חופש הבחירה המלא לעובדיה. צר לי על כי מצאו לנכון לערב אותך בטענות אשר אין להן כל ביסוס".

ג'ון בן זקן 01/01/0001 00:00
שתפו: