חדשות מתפרצות

יחימוביץ': "הממשלה הזאת נשענת על כרעי התרנגולת"

מבזק חדשות

חברת הכנסת, שלי יחימוביץ', כתבה היום בעמוד הפייסבוק שלה: "זה לא בוקר קל, אבל יש כל כך הרבה מה לעשות. חלום הבלהות השלטוני של ממשלת 61 הוא הזדמנות מדהימה לאופוזיציה אידיאולוגית אפקטיבית. הכוח שיש כעת בידי האופוזיציה עולה על כוחה של הקואליציה, ואנו ננצל זאת למען קידום ערכינו: ערכי הדמוקרטיה, שלטון החוק, הצדק והשלום. 

זה מחייב אותנו לדריכות, חריצות, והיצמדות למשכן הכנסת. מהיום, לא מרפים. בלי קיזוזים, בלי הברזות, נלחמים על כל מה שיקר וחשוב לנו. הממשלה הזאת נשענת מרגע זה על כרעי תרנגולת של גחמות של כל אחת ואחד מחבריה, ואנחנו ננצל את זה במובן הטוב של המלה".

"נגן בכל הכוח על עצמאותם וחוסנם של בתי המשפט שלנו, על ביצור וחיזוק הפרקליטות, המשטרה, מבקר המדינה. נלחם בהצעות חוק גזעניות, נגן על מיעוטים. נפעל לקיצור ימיה של הממשלה הראשונה בתולדות המדינה שאין לה קוי יסוד מדיניים. נהיה ענייניים. נתמוך ביוזמות חברתיות טובות, ונשתף פעולה לצורך כך עם חברים שלנו בקואליציה. הכל לטובת הציבור. פוליטיקה היא לא מטרה אלא מכשיר למימוש השקפת עולם, ואנחנו נשתמש בכלי הזה כדי להיות שליחי ציבור נאמנים. זה לא קל, אבל מי אמר שהחיים קלים".

מעריב אונליין 01/01/0001 00:00
שתפו: