חדשות מתפרצות

נתניהו על דוח האום: "כל מדינה חפצה חיים היתה נוהגת כמונו"

מבזק חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד ואמר: "הדוח על מבצע צוק איתן, שפרסמה הוועדה שמינתה מועצת זכויות האדם של האו"ם הוא דוח מוטעה.

הוועדה שכתבה את הדוח מונתה על ידי מועצה שקרואת לעצמה מועצה לזכויות אדם. היא עושה הכל חוץ למלדאוג לזכויות אדם. היא מגנה את ישראל יותר מאשר את סוריה, איראן וצפון קוריאה ביחד. היא מינתה תחילה למנות בראשה אדם שנתפס כמסית ומדיח נגד ישראל וגם קיבל כסף מהפלסטינים. היא התחילה לחקור את האירועים באזור יום אחרי חטיפת שלושת נערינו. על בסיס נתונים אלה צריך להתיחס למסקנותיה והמלצותיה.

"ישראל מגנה על עצמה ועושה זאת בהתאם לדין הבינלאומי. אנו לא היחידים שאומרים זאת. על  אף שפרסמנו בשבוע שעבר דוח של אנשי מקצוע שנתן פרוט שלנו בהתאם לדין הביל מול טרוריסטים שיורים על אזרחים ומסתתרים מאחרי אזרחים. הדוח גובה על ידי שורה של גנרלים בכירים מארה"ב ואירופה שקבעו כי ישראל פעלה מתוך הגנה עצמית.

"אחד מהגנרלים הבכירים שם אמר שאין מדינה כמו ישראל שנוהגת לפנים משורת הדין כדי לשמור על החוק הבינ"ל. ישראל איננה מבצעת פשעי מלחמה. ישראל מגנה על עצמה מפני ארגון טרור שקורא להשמדתה ושהוא מבצע פשעי מלחמה רבים. כל מדינה חפצה חיים היתה נוהגת כך, אלא אם הוועדה מצפה ממדינה שאזרחיה מותקפים באלפי טילים תשב בחיבוק ידיים. נמשיך לפגוע בכל מי שפוגע באזרחינו ונעשה זאת על פ הדין הבינ"ל.

אריק בנדר 22/06/2015 15:43
שתפו: