חדשות מתפרצות

כתב אישום הוגש נגד שני חשודים בפריצה לדירה בעין צורים

מבזק חדשות

שני אזרחים דיווחו למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי כי תפסו שני חשודים שניסו לפרוץ לדירה בקיבוץ עין צורים. עוד סיפרו למשטרה כי אחד מהם מאיים עליהם. ניידות סיור של משטרת קריית מלאכי ממרחב לכיש הגיעו למקום בתוך מספר דקות. ברגע שהחשודים בפריצה זיהו את השוטרים מגיעים למקום הם פתחו בריצה לעבר שטח פתוח. השוטרים ביצעו מרדף רגלי כשבסופו עצרו את השניים.

לאחר מעצרם השניים נלקחו לחקירה בתחנת משטרת קריית מלאכי. בתחילת החקירה טענו כי רצו להתפנות ובימים האחרונים החקירה נמשכה ומעצרם הוארך. אחד החשודים הודה וסיפר כי הגיע עם חברו באמצעות רכב לקיבוץ במטרה לגנוב אופניים חשמליים. לצורך כך הגיעו מצוידים במברג וקאטר וניסו לפרוץ לדירה.

בהמשך החקירה התברר כי השניים ניסו בפועל לפרוץ לדירה, אולם בשעת מעשה זוהו על ידי תושבי הקיבוץ כשהם על אדן החלון. תושבי הקיבוץ רצו להוציא אותם מהקיבוץ ואז החל אחד החשודים לאיים עליהם. תושבי הקיבוץ התקשרו למשטרה וכאמור השוטרים הגיעו למקום ועצרו את שני החשודים. בהמשך אותרו כלי הפריצה אשר שימשו את החשוד כשהם זרוקים בגינה השייכת לבית אליו ניסו לפרוץ.

הבוקר הוגשו כתבי אישום כנגד השניים, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו ותושב חולון בשנות ה-30 לחייו. כתב האישום הוגש בבית משפט השלום באשקלון.

אלון חכמון 27/08/2015 13:14
שתפו: