חדשות מתפרצות
הכנסות חברת האופנה "קסטרו" בחציון גדלו, אך הרווח הנקי פחת
חברת האופנה "קסטרו" חוותה חציון קשה. הכנסות החברה גדלו ב-3.68% ל-434.6 מיליון שקלים, אך הרווח הנקי פחת ב-31.3% ל-14.5 מיליון שקלים.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של "קסטרו": "המחצית הראשונה של השנה הייתה תקופה מאתגרת ולמרות זאת הצלחנו להגדיל את ההכנסות. יצוין עוד כי עיתוי חג הפסח הביא לכך שרוב המכירות לקראתו חלו השנה ברבעון הראשון לעומת הרבעון השני".
עוד הוא הוסיף: "לאחר תקופת הדוח השיקה קסטרו מותג חדש, שהינו מותג קוסמטיקה בוטנית צרפתי והשלימה תכנית השקעה בפריסת חנויות שנוכל לראות את פירותיה בעתיד".
ג'ון בן זקן
30/08/2015 12:12