חדשות מתפרצות

מטה מאבק הגז: "ההצבעה ממשיכה את מסורת הקומבינות שליוותה את גיבוש המתווה"

מבזק חדשות

מטה מאבק הגז הגיב להצבעה בכנסת בנושא מתווה הגז: "אזרחי ישראל מתביישים היום בחברי הכנסת שלהם בעקבות הצבעתם בעד מונופול הגז ונגד האינטרסים של הציבור בישראל. ההצבעה שעברה בכנסת היא הצהרתית בלבד וחסרת תוקף חוקי. ההצבעה נועדה לייצר לחץ על שר הכלכלה אריה דרעי על מנת שיבצע את המהלך המושחת של עקיפת הממונה על ההגבלים, מהלך שמעולם לא נעשה בישראל. בכך, ממשיכה ההצבעה הזאת את מסורת הקומבינות שליוותה את כל גיבוש מתווה מונופול הגז".

"מטה מאבק הגז רואה כהישג את משיכת ההצבעה להעברת סמכויות השר דרעי, בניסיון הנואל לעקוף את הממונה על ההגבלים שלא היה מוכן לחתום על מתווה מונופול הגז. הציבור בישראל יזכור את התנהלות חברי הכנסת של מפלגת 'כולנו' שבגדו בבוחריהם ובהבטחה המפורשת לפרק את מונופול הגז".

"הציבור בישראל יזכור את בריחתו של יו״ר 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, שבמקום לגלות מנהיגות, ברח מעימות עם מונופול הגז. בהתנהלות זו, התחילו חברי המפלגה את הספירה לאחור לקראת היעלמותה של מפלגה זו מהמפה הציבורית בישראל. המאבק במונופול הגז יימשך עד שאזרחי ישראל יזכו ליהנות מפירות משאבי הטבע השייכים להם כחוק, ומועברים כיום למילוי כיסיהם של קומץ טייקוני הגז".

יובל בגנו 07/09/2015 17:29
שתפו: