חדשות מתפרצות

ח"כ לפיד: "אבו מאזן צריך להכחיש את קמפיין ההסתה על הסטטוס קוו בהר הבית"

מבזק חדשות

יו"ר מפלגת "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד, דורש מיו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לצאת בהודעה המכחישה את הקמפיין על כך שישראל רוצה לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית ולעצור את ההסתה.

בשיחה עם כתבים זרים הדגיש לפיד כי הקמפיין שמובילים גורמים אסלאמיים הטוענים כי ישראל רוצה לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית, הוא קמפיין מסית ושקרי שגורם נזק ועל אבו מאזן לצאת בהודעה ולעצור את ההסתה: "גם הנשיא, גם ראש הממשלה, גם הממשלה עצמה והאופוזיציה במדינת ישראל הצהירו לא אחת בפה מלא כי הסטטוס קוו בהר הבית לא השתנה ולא ישתנה ושהוא יישאר על כנו. זהו תהליך הסתה שמתרחש ברשתות החברתיות בעידוד הרשות הפלסטינית ואבו מאזן חייב לצאת ולגנות אותו על מנת להרגיע את הרוחות".


כמו כן, לקראת ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני, קרא ח"כ לפיד, חבר ועדת חוץ וביטחון, לגייס כוחות מילואים נוספים על מנת להגביר את הנוכחות הביטחונית בשטח ובערים המרכזיות ואמר: "המצב הזה לא הולך להיגמר, זה ייקח זמן, מדינת ישראל צריכה להיערך לזה. מה שצריך לעשות היום זה קודם כל להזרים הרבה מאוד כוחות לשטח, לא יהיה מנוס מגיוס מילואים. יכול להיות שגיוס מילואים יותר מאסיבי ממה שתוכנן בהתחלה. לא יהיה מנוס מללכת לפחות לחלק מהשכונות במזרח ירושלים, להטיל סגר, סגר חלקי, ככל שיגידו כוחות הביטחון, ככל שיגידו הערכות המודיעין".



אריק בנדר 13/10/2015 16:04
שתפו: