חדשות מתפרצות

ח״כ טלב אבו עראר על תכנית לימודים למניעת התגייסות בדואים לדאעש: "הכפשת שמם הטוב"

מבזק חדשות

ח״כ טלב אבו עראר, בתגובה לפרסום של משרד החינוך בנושא תכנית לימודים למניעת התגייסות בדואים לדאעש, אמר:״ זאת הכפשה לשמם הטוב של הערבים בכלל והערבים הבדואים בנגב בפרט". 

עוד הוסיף ואמר "זה ניצול ציני ממשרד החינוך שדרכו מנסה הממשלה לטייח את הכשלונות של הממסד בישראל אשר מתכחש לזכויותיהם של הבדואים וממשיך במדיניות ההזנחה וההדרה מזה שנים והריסת הבתים מאימת על הביטחון האישי של הילדים והערבים והבדואים בפרט, ולמען הטמעת הערכים היהודיים בקרב הילדים הבדואים בנגב. היום בא השר בנט בכדי לבסס גרסת ההטמעה של הישראליות בקרב הצעירים, בדרך טיוח והשלייה". 

בנוסף ציין כי לדעתו יש לפעול נגד הזנחת המגזר: "מי שרוצה להטיף מוסר עליו להוקיע את הגזענות שלו ושל שריו נגד הערבים בכלל, ולהכיר בישובים הבלתי מוכרים, ובבעלות הערבים הבדואים על אדמותיהם ולהקצות תקציבים לתקן את העוול שנגרם לערבים כתוצאה מההזנחה הממוסדת. על השר בנט להטמיע את הישראליות בקרב ״המתנכלים״ המתנחלים ביהודה ושומרון אשר עושים וונדליזם מאורגן, ומסיתים נגד הערבים, אשר נוהגים שרי הממשלה לעשות.  שיתנו לאנשים זכויותיהם ושיחסכו על עצמם השליות, יש להטמיע תוכנית מסוג זה בין קותלי הכנסת לאנשי הימין הקיצוני שרוב מרכבי הממשלה משתיכים לזרם זה. לא צריך שום תוכנית לערבים או לבדואים, אלא צרכים להחזיר להם את זכויותיהם שנושלו מהם, ולעצור גל החוקים הגזעניים אשר תשלם הממשלה מחיר כבד בעתיד, דבר אשר יגרום לאנשים לצאת לרחובות בכדי לבקש את זכויותים״.

יאסר עוקבי 01/12/2015 08:46
שתפו: