חדשות מתפרצות

נתניהו: "על מנת למנוע העברת נשק קטלני, אנחנו פועלים מדי פעם בסוריה"

מבזק חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע היום (שלישי) לוועידת הגליל בעכו, שם אמר: "אנחנו פועלים מעת לעת בסוריה כדי למנוע העברת נשק קטלני מסוריה ללבנון".

לאחר מכן התייחס לוועידת האקלים ממנה חזר ואמר: "יש בפריז משהו שחוויתי ואני רוצה לעדכן אתכם. אקלים לא מכיר בגבולות. יש צורך בשימוש באנרגיה ובטכנולוגיה האנושית. כשאתה נפגש עם מאות מנהיגים מהעולם אני רוצה להגיד מה ראיתי. מתארים את ישראל כמדינה מבודדת ומוקעת. הייתה לי בעיה בוועידה. של לוח זמנים. עשרות מנהיגים רצו לפגוש אותי. על חקלאות, כלכלה, סייבר ומנהיגים מאוסטרליה, יפן, הודו ועל מקום". 
 
"יש לנו ויכוח על הפלסטינים. אבל רוב מדינות העולם רואים את ישראל לבעלת ברית. ישראל נכנסת לאפריקה, לאסיה ובכל מקום בעצמה. אני מבקש לעגן את הדברים בגליל כפי שעשינו זאת בנגב. החזון שאני מוביל מבוסס על שני עקרונות. השקעה מאסיבית בתשתיות פיזיות ובמוקדי ידע. תחבורה והעתקת 8-200 לדוגמא. כל זה לצד עידוד ממשלתי ליזמות עסקית. אנחנו רוצים להפוך את הגליל והנגב למרכז החדש של ישראל. 

"כביש שיגיע עד קריית שמונה, עד נהריה וכבישי רוחב ביניהם. רכבת העמק לבית שאן ולעמק הירדן. שדה תעופה אלטרנטיבי בתמנע וגם ברמת דוד. אני בודק עם שר התיירות להוסיף את שדה התעופה במחניים. אני רוצה להפוך את הגליל למנוע תיירות בינלאומי. החלטנו על אוניברסיטה חדשה בגליל. אני לא זוכר אף פעם שזה לא עבר עם התנגדות. אנחנו נפתח אוניברסיטה בגליל".

יונתן הללי 01/12/2015 15:23
שתפו: