חדשות מתפרצות

ח"כ כהן פארן: "חבל שהשר שלום לא פעל לאורך השנים באמות המידה המצופות ממנו"

מבזק חדשות

חברת הכנסת יעל כהן פארן (המחנה הציוני) על פרישתו של שר הפנים סילבן שלום מהפוליטיקה: "אמנם השר סילבן שלום עשה נכון שפרש מהחיים הפוליטיים, אך חבל שלא פעל באמות המידה המוסריות המצופות ממנו לאורך השנים, ואפילו כעת כאשר נמנע מלהביע חרטה על מעשיו".
 
"כשר האנרגיה בממשלה הקודמת, יצא לי לפגשו מעת לעת, בתפקידי כמנכ"לית הפורום הישראלי לאנרגיה. אם מנבחר ציבור מצופה לפעול למען האינטרס הציבורי, קשה לי לומר כי שלום מילא את תפקידו. בתקופתו של שלום, המשרד סבל מחוסר תפקוד. בעת כהונתו אושר ייצוא הגז, העדפת טובתם של הטייקונים על פני אינטרס הציבור היתה ברורה. התייחסותו של השר לכל נושא האנרגיה והגז היתה שטחית ביותר וניכר היה כי לא הבין, ולא ניסה להבין, את העניינים בהם טיפל", אמרה ח"כ כהן פארן.

עוד אמרה כי "קשה לשמוח כאשר מוטחות האשמות כה קשות כלפי נבחר ציבור, שר בממשלת ישראל, בפרט בגין הטרדת נשים שעבדו עמו או היו תחת מרותו. נבחרי ציבור אמורים לשרת את הציבור ולדאוג לאינטרס הציבורי, להוות דוגמא אישית ולעמוד בנורמות גבוהות של מוסר, שלא לומר - להציבן. אני מקווה שפרישתו של שלום תסמן התחלה של נורמות חדשות המצופות מנבחרי הציבור, ובכלל תעשה משהו לשינוי הנורמות בחברה הישראלית, בפרט בנושא זה של הטרדה מינית".

אריק בנדר 20/12/2015 21:39
שתפו: