חדשות מתפרצות

אחותו של רומן זדורוב: "זועקת בכאב את האמת של אחי, אין לו קשר לרצח"

מבזק חדשות

לאחר שבית המשפט הרשיע את רומן זדורוב ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, אחותו, קסניה, מספרת בפוסט בפייסבוק על תחושותיה וקוראת לציבור להביע תמיכה במאבק של בני משפחתה, שמנסים להוכיח את חפותו. היא מספרת על חקירה בה עבר התעללות, וטוענת כי החוקרים שיקרו לגבי ראיות שנמצאו בזירה.

בפוסט שפרסמה ברשת הפייסבוק כתבה הבוקר (שישי) קסניה: "עם ישראל היקר! שמי קסניה, ואני אחותו של רומן זדורוב. כעת הגיע הזמן שלי לשבור שתיקה ארוכה ורועמת! בחרתי להיחשף ברגע זה לראשונה בחיי באופן פומבי בעקבות הביזיון שהתרחש אתמול בבית המשפט העליון , עת נדחה ערעורו של אחי בפרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל".

עוד כתבה: "בשם הצדק, בשם האנושות, המעט שאני כאזרחית גאה של מדינת ישראל, אשר שירתה באהבה רבה בצה"ל כתומכת לחימה, רוצה לבקש מכל אחד מכם זה לחקור בעצמכם, בכל דרך אפשרית, את תהליך קבלת ההחלטות מרגע מעצרו של אחי ועד להפללתו המקוממת. אני לא קובעת בעלות על הצדק, הייתי רוצה שעיניכם יבחנו באובייקטיביות את הממצאים. אני זועקת בכאב את האמת של אחי, כיוון שכלו כוחותיו. אני זועקת את זעקתה של אילנה ראדה, אמה של המנוחה, אשר בעצמה חקרה והבינה שלאחי אין שום קשר, ולו מקרי, לרצח בתה. אני זועקת את הצדק בשמה של המנוחה, אשר ודאי מתהפכת בקברה למעלה מתשע שנים!!! יש לאחי עדים מוצקים, עדים אשר מפריכים כל טענה כנגדו. אני אתן לכם את שמותיהם. העדים הם הביולוגיה, הפיזיקה, ההיסטוריה, הפסיכולוגיה, תורת הקרימינולוגיה. אותם תחומי מחקר מדעיים אלה, מוכיחים ביחד ולחוד, שלא קיימת כל אפשרות (!) שאחי שהה ולו לרגע בזירת הפשע, לבטח לא חמור מכך. כבודם של חוקרי המשטרה במקומם, עם זאת אף אדם אינו יכול להמציא פיסות מדע ומידע פרי דמיונו אשר מפריכים את האמת המוצקה".

מעריב אונליין 25/12/2015 11:00
שתפו: