חדשות מתפרצות

ליברמן: "אנחנו במבוי סתום, לא נסכים לקבל שאריות"

מבזק חדשות

אביגדור ליברמן אמר בהצהרה לתקשורת היום בישיבת הסיעה: "אתם יודעים שבימים האחרונים ניהלנו מו"מ קואליציוני על כמה וכמה נושאים שבמרכזם ביטחון ורפורמה פנסיונית. לצערי אנחנו עדיין לא הגענו להסכמות בנושא הרפורמה ואנו מחכים להצעה אחרת. אני רוצה להדגיש שהדרישות שלנו היו עקביות אחרי שהסתיימו הבחירות. ניהלנו מו"מ באותם הפרמטרים ואם אחרי הבחירות היו מציעים לנו את הפנסיה ותיק הביטחון זה היה מסתיים. באנו בידיים נקיות ואמרנו שננהל מו"מ נקי פתוח שקוף.

ביום רביעי אמרתי שאם נקבל את ההצעה באותם הפרמטרים נבוא וננהל זאת. לאורך הדרך הדגשנו שאין לנו ציפיה לקבל את 100% מהדרישות. ניהלנו מו"מ בכוונה לסיימו מהר ככל האפשר. היינו מוכנים להתפשר על לא מעט נושאים ועשינו זאת כדי להוכיח רצון טוב- בנושא דת ומדינה ובנושא עונש מוות למחבלים התפשרנו, אבל יש את שני הנושאים האלה שלא נוותר עליהם.
 
הרפורמה היא פנסיונית עבור כולם, לא לעולים בלבד, כפי שמציגים אותה. זה בא לתקן עיוותים ולעזור לשכבות החלשות, שלצערי רובם מחבר העמים והם בני אדם ואני לא מבין את הניסיון הציג את זה כמשהו לאומתי בהשוואה לאחרים אנחנו לא רוצים שיזרקו לנו עצמות ולצערי ההצעות ממשרד האוצר זה הצעות שאנחנו לא יכולים לקבל. הדלפות מעוותות ומנוגדות, כל מה שיצא ממשרד האוצר ונאמר בתקשורת הרוסית זה הפוך מה שיצא בתקשורת הישראלית. 
 
"ההצעה שקיבלנו היא כזאת שלא בטוב טעם. לא עושים מניפולציות, לא תדרכתי אף אחד ולא דיברתי עם עיתונאי ואני מצטער שהדברים התגלגלו ככה. חרקנו שיניים וניהלנו מו"מ, כשראש הממשלה ושר האוצר ידעו מהרגע הראשון מה הדרישות הסכומים והקריטריונים. זה נותן תחושה לא טובה, האם יש משהו שמסתתר מאחורי ההתעקשות של משרד האוצר? 

אריק בנדר 23/05/2016 14:26
שתפו: