חדשות מתפרצות

לבני: ליברמן לא יכול להתמודד עם החמאס - אז הוא עוסק בגלצ

מבזק חדשות

חברת הכנסת ציפי לבני השתתפה באירוע "שבתרבות" בכפר סבא ותקפה את הממשלה על יחסה לתקשורת. "יש כאן ממשלה ששמה לה כמטרה להחליש את שומרי הסף ואת המערכת המשפטית - ולכן אנחנו רואים איך ליברמן ציפצף השבוע על היועץ המשפטי שהורה לו לא להתערב בגלצ. מה שליברמן עשה מיצג את מדיניות הממשלה בכל התחומים - גם ניסיון להפחיד את התקשורת, גם צפצוף על היועץ המשפטי וגם פגיעה במיעוטים. הם לא יודעים לספק ביטחון אמיתי - אז במקום הם מתעסקים ביצירת אויבים מבפנים וחיסול. ליברמן לא יכול להתמודד עם החמאס בעזה - אז הוא עוסק בתחנת שידור ביפו.
 
אנחנו לא קרובים עדיין למצב של טורקיה - אבל השתלטות על התקשורת זה הסממן הראשון של משטר טוטליטרי. ואת הדברים האלו צריך לזהות מוקדם ולהילחם בהם. המענה לזה הוא יצירת גוש חזק ומאוחד של שותפים טבעיים שרוצים להגן על הדמוקרטיה הישראלית ועל ערכי צה"ל, באופן שייתן מענה לתחושות בציבור - שגם יכריע מי יעמוד בראש הגוש הזה. אני לא יודעת אם מהלך כזה יצלח - אבל מחובתי לנסות אותו. 
 
"יש היום הזדמנות מדינית נדירה - של מדינות האזור המתונות שרוצות לייצר ברית אחת מול ציר איראן חיזבאללה. הן רוצות את ישראל בצד שלהן - אבל הן לא ייעשו זאת בלי שנעשה צעדים מול הפלסטינים. נתניהו מפספס את ההזדמנות הזו כי הוא מפחד ממה שבנט יגיד או יעשה".


 

אריק בנדר 23/07/2016 12:48
שתפו: