חדשות מתפרצות

נתניהו: הסיבה שאני מחזיק בתיק התקשורת היא כדי לפתוח את השוק לתחרות

מבזק חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לטענות כי הוא מעוניין להשתלט על שוק התקשורת. "אני שומע הרבה מלל לאחרונה על הניסיונות שלי כביכול להשתלט על שוק התקשורת. ההפך הוא הנכון. נתחיל בשידור הציבורי. אם הייתי רוצה כביכול להחשיך את המסך, הייתי נותן לתאגיד לעלות לא מוכן והמסך של ערוץ 1 היה מוחשך. לכן דרושה הארכת זמן כדי לתת לשידור הציבורי לעלות כשהוא מוכן. לא תהיה החשכת מסך".

עוד אמר ראש הממשלה, כי עיקר הרפורמה הוא בערוצי הטלוויזיה מסחריים. הגיע הזמן שיכנסו עוד ערוצי טלוויזיה לחדשות שיוכלו להתחרות עם הערוצים הקיימים. בישראל ישנה ריכוזיות בשוק הטלוויזיה שכמעט ואינה קיימת בעולם החופשי. בדנמרק יש שישה ערוצי טלוויזיה, בבלגיה חמישה ערוצי טלוויזיה, בפינלנד שמונה ערוצים. הציבור הישראלי משווע לחופש בחירה גם בטלוויזיה ולטובת זה אני פועל.

לדברי ראש הממשלה, "כמו שפעם היו רק שתי חברות סלולר, שתי חברות תעופה והיום יש יותר כי פתחנו את השוק לתחרות. כל משקיע שירצה, מימין או משמאל, מלמעלה או מלמטה, יוכל להשקיע והציבור הוא שיבחר. הסיבה שאני מחזיק בתיק התקשורת היא כדי לפתוח את השוק לתחרות כמו שפתחתי שווקים אחרים. אותי לא יקנו בהכפשות או בזמן מסך מלטף, שכידוע לכם אני מקבל בלי סוף. דבר אחד אני יודע: ככל שההתנגדות לפתיחת שוק התקשורת לתחרות גדולה ככה אני מבין שאני עושה את הדבר הנכון".

 





 

דנה סומברג 24/07/2016 11:38
שתפו: