חדשות מתפרצות

פרשה 1131: הרציחות, התשלום והקבר בפלמחים

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עמית פוגל, יהושע רבי, מוטי חסין, שלמה ניאמצ'יק, אופיר ניאמציק, ושלמה גבריאלי. לנאשמים מיוחסות, כל אחד על פי חלקו בכתב האישום, עבירות רצח, חבלה בכוונה מחמירה, קשירת קשר לביצוע רצח, סיוע לרצח, עבירות נשק, פריצה וגניבת רכב ועבירות נוספות. 
 
כך, בשלב מסוים עלה בקרב חלק מהנאשמים חשד כי בכוונתו של רמי אמירא ז"ל לפגוע בדניאל סמארה ז"ל. על רקע זה קשרו פוגל, שמוליק דוד ז"ל ואדם נוסף לגרום למותו של אמירא. במסגרת זו ערכו תצפיות סמוך לביתו של אמירא, כדי ללמוד את סדר יומו ותנועותיו. ביום 2.2.11 הגיעו השלושה בסמוך לביתו של אמירא וישבו ברכב כשלידם אופנוע וברשותם אקדח.

בשלב מסוים הבחינו באמירא יוצא מביתו רכוב על אופנוע ומלווה על ידי קרוב משפחתו שרכב על אופנוע אחר. בשלב זה יצאו פוגל ושמוליק דוד מהרכב, עלו על האופנוע ורכבו אחריו. משנעצר אמירא ברמזור, התקרבו אליו ופוגל ירה בו שלושה כדורים בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מהירי נפטר אמירא במקום. מיד לאחר הירי, נמלטו פוגל ושמוליק דוד, וקרוב משפחתו של אמירא החל נוסע אחריהם כשהוא מנסה לעצור בעדם. משהבחין בו, ירה פוגל מאקדחו לעברו, בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה.
 
בנוסף, בעקבות סכסוך בין חבורות, שנבע בין היתר מחשש כי ג'ורדן אזולאי ז"ל מבקש לפגוע בסמארה, קשרו פוגל, שמוליק דוד ז"ל, חסין ושלמה ניאמצ'יק עם אחרים להביא למותו של אזולאי. שלמה ניאמצ'יק סייע להויא את התוכנית אל הפועל בכך שסיפק לקושרים אקדח. הקושרים החליטו לגרום לאזולאי להגיע באמתלת שווא לחולות פלמחים, שם הם יחפרו מבעוד מועד קבר, וכשיגיע, ירו בו למוות ויקברו אותו במקום.

לשם כך העמידו פנים כאילו הם מתכננים לרצוח את סמארה, והציעו לאזולאי להצטרף אליהם. שניים מהם נסעו לחולות פלמחים וכרו שם קבר. בשעות הערב נפגשו עם אזולאי בגינה בראשל"צ, ובהמשך נסעו לחולות. עם הגיעו של אזולאי למקום, התפתח מרדף אחריו, עד שהתמוטט במהלך מנוסתו ונפל על הארץ. אז הלמו בו שניים מהקושרים באגרופיהם ובאבנים עד שהביאו למותו, וקברו אותו בבור שהוכן מבעוד מועד, ולאחר מכן נמלטו לראשל"צ.

בהמשך שטפו מעליהם את דמו והחליפו בגדים, ופוגל נסע לשרוף את הקסדות ואת הבגדים שלבשו השניים במהלך הרצח. בהמשך הלכו כולם לביתו של חסין, שם התקלחו וסיפרו למי מהנוכחים על האופן בו התבצע הרצח. למשמע דבריהם, נתן להם חסין נעליים להחלפה וכן נתן להם סכום כסף, והשניים נסעו לים המלח לשטוף את שרידי הדם שאולי נשארו עליהם מהאירוע.

מור שמעוני 21/08/2016 12:57
שתפו: