חדשות מתפרצות

ח"כ יחימוביץ': "נתניהו הזמין את משבר הרכבת מהחרדים"

מבזק חדשות

ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה באירוע שבת תרבות ברמת גן כי משבר הרכבת "כלל לא היה מתרחש אם נתניהו לא היה מזמין אותו מהחרדים. מדובר במשחקי כוח וקרבות דמיוניים שהוא מנהל עם יריביו האמיתיים והמומצאים בתוך מפלגתו שלו. מאבקים פוליטיים הם טבעיים ולגיטימיים, אבל במקרה הזה הם נעשים באופן הבוטה והנורא ביותר על גבם של אזרחי ישראל. מי שיש לו רכב פרטי לא יפגע מהתרגיל הפוליטי היקר והמיותר של נתניהו. מי שנזקק לתחבורה ציבורית, כלומר, החלשים ביותר, הם שישלמו את המחיר".

לדבריה, "התנהגות מגלומנית זו של ראש הממשלה היא המשך ישיר להתנהלותו בשבועות האחרונים. נראה שהוא אחוז תחושת כוח בלתי מוגבלת, מלווה ברהבתנות ובהפגנות כוח חסרות תכלית. הטרגדיה היא שמדינת ישראל היא לוח השח-מט של נתניהו ואזרחי ישראל אינם אלא פיונים שהוא מתעמר בהם על פי מצבי רוחו ולפי צרכיו הפוליטיים".

יחימוביץ' הדגישה: "אפילו לא מדובר כאן על המאבק האמיתי על צביונה של השבת. היתר לבצע עבודות תשתית חיוניות הוא עניין שבשגרה וכלול במסגרת חוק שעות עבודה ומנוחה. שר העבודה מעניק היתרים כאלה באופן שגרתי מאז ומעולם, במסגרת החוק ובמסגרת הסטטוס קוו מאז קום המדינה. לא מדובר אפילו בפתיחת עסקים ומרכזי קניות ללא היתר אלא בעבודות חוקיות ומקובלות לחלוטין. מי ששובר כאן את הסטטוס קוו באופן מיותר ומזיק הוא ראש הממשלה עצמו. שלא לדבר על כך שמאות אנשים מועסקים כעת, בשבת, בארגון מערך ההיסעים החלופי לחיילים, בסיקור התקשורתי של המשבר ועוד. זו פשוט חרפה".

דנה סומברג,אריק בנדר 03/09/2016 12:47
שתפו: