חדשות מתפרצות

רשימת הליכוד בירושלים קוראת לנתניהו למשוך את תמיכתו באלקין: "חבר לאולטרה שמאלנים"

מבזק חדשות

סניף הליכוד בירושלים קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור בו מתמיכתו בזאב אלקין במירוץ לראשות עיריית ירושלים. בהודעה שפרסמה רשימת הליכוד למועצת העירייה, נאמר כי "אלקין החליט להגיש את רשימתו האולטרה שמאלנית ביום חמישי ולפרסמה בשקט בשקט, בדיוק בשעה שנתניהו נאם באו״ם. הוא המתין לעת הזו כי הוא חשב שהעיסוק בנאום רה״מ יעלים מעיניי פעילי הליכוד את דבר הגשת הרשימה של 'ירושלים תצליח'. ובכן זה לא הצליח". 
 
"פנינו אמש במכתב לראש הממשלה בתקווה שיחזור בו מתמיכתו במועמדותו של זאב אלקין לראשות העיר ירושלים. אלקין הציב ברשימתו את את פלר חסן נחום הפעילה באמצעות עמותות הממומנות על ידי הקרן החדשה לישראל שפועלות נגד ממשלת ישראל. בנוסף במקום השלישי ברשימתו הוצב יהודה בן יוסף שכהן כמנהל מטה הבחירות של יש עתיד בירושלים במערכת הבחירות האחרונה לכנסת ובתפקיד זה פעל נגד תנועת הליכוד ונגד ראש הממשלה". 
 
עוד טוענים בליכוד, כי אלקין לא הסתפק בכך והציב במקום השישי את יעל גדניאין אשר פועלת במסגרת ארגוני השמאל הקיצוני 'שחרית', 'הקשת המזרחית הדמוקרטית' ועמותת 'עיר עמים'. "העמותה האחרונה למשל שמה לה כמטרה לקבוע את ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית. אנחנו משוכנעים שכאשר ראש הממשלה ידע את העובדות  המפורטות במכתב ששלחנו אליו, הוא יחזור בו מתמיכתו באלקין".

מעיין הרוני 30/09/2018 09:01
שתפו: