שם:
עמית ישראל (43)

תפקיד
בעלים של סטודיו בוטיק a.i.Design Studio - "עמית ישראל עיצוב", העוסק בעיצוב פנים לבתים, דירות ועסקים

מצב משפחתי:
נשוי ואב לשלושה

מסלול מקצועי:
"אחרי עיסוק של כמה שנים ושליחות לחו"ל במסגרת המערכת הביטחונית, חזרתי לארץ ללימודי עיצוב תעשייתי בשנקר. בסיום הלימודים הקמתי את מחלקת העיצוב בחברת הולנדיה, שבה שימשתי כמעצב הראשי, ולפני כשבע שנים פתחתי סטודיו עצמאי לעיצוב פנים ומוצר".

העצה הטובה ביותר שקיבלתי:
"כדי להגיע לתוצאות משמעותיות חייבים להשקיע, להתמיד ולהעמיק בלמידה ובמחקר, מהשראה או ממפגשים יומיומיים או מהאקדמיה".

העצה הטובה ביותר שאני נותן לעובדיי:
"חשיבה מחוץ לקופסה, לפרוץ גבולות והקפדה על סדר, ארגון ועבודה בצורה תהליכית".

עשייה חשובה בשנה האחרונה:
"בשנה האחרונה סיימתי פרויקט עיצובי חוצה יבשות שמטרתו הייתה לקשר בין סמלי תל אביב, ברלין וניו יורק, כך שהעובדים יחושו שהם נמצאים בשלושת המקומות בו־זמנית. זהו פרויקט מאתגר לחברת הייטק והתוצאות מפתיעות. החוויה העיצובית היא בכך שאתה מדגיש את האלמנטים של כל אחד מהאזורים, ועמדתי במטרות הבריף בצורה מדויקת".

עיסוק בספורט:
"אני טריאתלט, ואוהב מאוד לרכוב על אופני כביש, זו דרך נפלאה להכרת הארץ. התחרתי במקצה חצי איש ברזל בתחרות ישראמן באילת, וביולי האחרון הייתי אמור להתחרות בתחרות ה־Ironman בוויטוריה בספרד, אך הקורונה שיבשה את התוכניות".

ספר אהוב:
"הספר האחרון שקראתי היה 'הראיון האחרון' של אשכול נבו. אני מזדהה עם תחושותיו של המספר וטשטוש הגבולות בין חייו הפרטיים לחייו כסופר".

בילוי מועדף:
"לשבת עם חברים בבר קוקטיילים עם מוזיקה טובה".

גורם לי לסיפוק:
"לראות את החיוך של הלקוחות שלי בסיומו של פרויקט, רגע לפני שהם נכנסים לחלל ומבינים שהוא חדש ומעוצב. החלל נראה אחרת לגמרי מאיך שהיה בהתחלה, ומה שיפה הוא שהתוצאה היא בעצם שלהם".

הפחד הכי גדול:
"שהמצנח לא ייפתח לי בצניחה חופשית".

אובססיה:
"קרמבו בחורף".

פרגון לקולגות:
"האדריכל הישראלי־ניו יורקי ערן חן, שמביא גישה חדשה עם מחשבה מחוץ לקופסה בהתייחסות לשילוב אזורים ציבוריים עם אזורים פרטיים וביצירת מרחבי מחיה חדישים".

דרינק אהוב:
"ג'יימסון עם שתי קוביות קרח".

בשעות הפנאי:
"כשיהיה אפשר, בטיולים ברחבי הארץ בחיק משפחתי או במשחקי כדור או פינג פונג בחצר הביתית".

מעורר השראה בעיניי:
"בניין ה־ToHa בעיצוב האדריכל־מעצב הישראלי־אנגלי רון ארד והאדריכל אבנר ישר בתל אביב. אלה עיצוב ותכנון עתידניים לבניין משרדים, בשימוש מודרני בחומרים חדישים".