ידידי דון קיחוטה

בתיאטרון גשר נערכה במוצאי שבת הצגת הבכורה "אני דון קיחוטה" בבימויו של יבגני אריה.


יו"ר תיאטרון גשר עו"ד אלי זהר ורעייתו נילי, יו"ר עמותת הידידים של התיאטרון ישראל מקוב, מנהלת עמותת הידידים רותי היילפרן ומנכ"לית התיאטרון לנה קריינדלין התמנגלו עם האורחים. צפו: מיכל ומאיר שמגר, ציפי לבני ונפתלי שפיצר, טובה וסמי סגול, חנה וגדעון המבורגר, אלה ויאיר שמיר, רותי ואברהם "לולו" אסף ונוספים.



בתום ההצגה נערך טקס חלוקת מלגות לשחקנים ולעובדי התיאטרון. את המלגות תרמו אלכס לנדסברג, בנו של ברונו לנדסברג בעלי חברת סנו, וקרן "החברים של חזי" לזכרו של חזי שלח.




סמי וטובה סגול. צילום: אבי לוי



יאיר שמיר. צילום: אבי לוי


אילון מציג דוקו של געגוע

בסינמטק תל אביב נערכה בראשון בערב הקרנת סרטו התיעודי של ארז לאופר - "רבין - במילותיו שלו". הסרט, המספר את סיפור חייו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, האדם והמנהיג האיקוני בקולו שלו, זכה בפרס הראשון בקטגוריית סרטי התעודה בפסטיבל הסרטים בחיפה. הגיעו להקרנה: מנכ"ל יס רון אילון, מנהל ערוץ יס דוקו גיא לביא, מנהלת הרכש וערוצי הבית של יס דנה שטרן, נכדתו של יצחק רבין נועה רוטמן, גד פרופר, חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין, איתן הבר ויהודה פוליקר שכתב את המוזיקה לסרט. הסרט יוקרן בערוץ יס דוקו ביום השנה ה־20 להירצחו של רבין.




רון איילון, גד פרופר אילת נחמיאס ואיתן הבר. צילום: רפי דלויה


רייף וויזל חוגגים במגשימים

עורכת הדין מגי הלפרין חגגה את יום הולדתה ה־50 במסיבת ריקודים שנערכה בשישי בערב בביתה במושב מגשימים. הערב נערך בקונספט יווני, כלל מוזיקה והרבה מצב רוח טוב שגם הגשם שהגיע לבקר לא הצליח להרוס. חגגו עם כלת השמחה: לימור והראל ויזל, עופרה וישראל רייף, דני ומימי לוזון, ציפי ויגאל לנדאו, סמדר נמרודי, גלית לוי וכמובן בעלה של ילדת יום ההולדת אורן הלפרין ועוד.




עופרה רייף ומגי הלפרין. צילום: סיגל איילנד שילמן


חיוך אופנתי משסטוביץ

אורנה ויוני שסטוביץ – בעלי חברת שסטוביץ - נערכים לקראת שבוע האופנה של תל אביב שייפתח בשבוע הבא. הזוג שסטוביץ השיק בראשון בערב את שיתוף הפעולה של המותג להיגיינת הפה קולגייט עם מעצב האופנה הצעיר עידן לרוס. על גג מלון בראון בתל אביב נערך קוקטייל שבו חשף לרוס את הדגם שעיצב בהשראת החיוך הלבן המזוהה עם משחת השיניים המוכרת, ושאותו לבשה הלנה אגורובה. חייכו והשיקו כוסית: בנם של המארחים גיא שסטוביץ - מנהל פיתוח עסקי בחטיבת הקוסמטיקה בחברה, נציג קולגייט בארץ ארי מנדלבאום, מוטי רייף, ירון מינקובסקי, עופר רפאלי, אירינה שלמור ועוד.




יוני ואורנה שסטוביץ. צילום: סיוון פרג'


הלנה אגורובה ועידן לרוס. צילום: יח"צ


החגורה השחורה של דונרשטיין

שמואל דונרשטיין, בעלי ומנכ"ל חברת רב־בריח חתם לאחרונה על הסכם אימוץ וחסות לג'ודוקא הישראלי אורי ששון, המחזיק בתואר סגן אלוף אירופה. במסגרת ההסכם יזכה ששון לתמיכת החברה המאמצת בהכנות לקראת שורת תחרויות בינלאומיות שבהן ישתתף בשנה הקרובה, וכמובן לקראת המשחקים האולימפיים, שבהם הוא מסומן כאחת התקוות למדליה ישראלית. ששון הגיע למעמד חתימת ההסכם עם חגורה שחורה מיוחדת שאותה העניק כאות הוקרה לדונרשטיין.




שמואל דונרשטיין ואורי ששון. צילום: אייל טואג