1


חברי אגודת ידידי התיאטרון הלאומי הבימה, בראשות היו"ר ציפי רובין, נפגשו בחמישי שעבר בתיאטרון כדי לחגוג את פתיחת העונה בערב גאלה שכלל מינגלינג, מתאבנים ולמנה העיקרית את המחזמר "אוויטה" בכיכובם של שירי מימון, רן דנקר ואקי אבני. הגיעו לאחל עונת הצגות מוצלחת: יו"ר התיאטרון נורית דאבוש והמנכ"לית אודליה פרידמן, שסייעו להצלחת הערב, עו"ד פיני רובין עם הנכדה אור, נאוה ואמנון דיק, ג'ודי והנרי טייק, ארז וציפי ויגודמן, אתי וגד פרופר, מירי ואסי טוכמאייר, רג'ין ומושיק גנזי, יאיר ואילנה המבורגר, רותי עופר ועוד. ההכנסות מהערב המיוחד יועברו לקידום פרויקטים של התיאטרון ביישובי הפריפריה.




גד פרופר ורון אילון. צילום: רפי דלויה


2



מנכ"ל Cal דורון ספיר אירח גם הוא בשבוע שעבר לקוחות ושותפים עסקיים של החברה לצפייה משותפת במחזמר “אוויטה". היו ונהנו: יו"ר קבוצת דיסקונט ד"ר יוסי בכר, יו"ר דירקטוריון טבע פרופ' יצחק פטרבורג ורעייתו רחל, יו"ר הוט הרצל עוזר, יו"ר הבנק הבינלאומי רוני חזקיהו, יו"ר קבוצת דלק גבי לסט, נשיא אוניברסיטת חיפה עמוס שפירא ואחרים.




דורון ספיר ויצחק פטרבו. צילום: אביב חופי


3



מנכ"לית בזק סטלה הנדלר, אחת המנהלות הבכירות במשק הישראלי, ובעלה רו"ח אייל הנדלר, מבעלי קבוצת כנען, השיאו בשישי בצהריים את בנם איתי עם בחירת לבו ניתאי, סטודנטית לרפואה. החתונה נערכה בגן האירועים "ביער" בחדרה. קייטרינג "מעשייה" היה אמון על התפריט הטבעוני. הגיעו לאחל מזל טוב: השר להגנת הסביבה אבי גבאי, בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', אליעזר פישמן, רם בלניקוב ועוד.



4



בני משפחות קריב והורביץ, המשפחות המייסדות של ענקית התרופות טבע, חגגו בשבת בצהריים בר מצווה ליותם קריב, בנם של תומר ודפנה. במקור תוכנן אירוע רחב, אך בשל האבל על מות דודה של דפנה, השופט מישאל חשין, נערך בסופו של דבר אירוע מצומצם בבית המשפחה בכפר שמריהו, שאליו הוזמנו בני משפחה וחברים קרובים בלבד. בירכו את חתן בר המצווה: שמואל ונילי קריב, עירית ויונתן קולבר, נטלי וטל זילברשטיין, דליה הורביץ, נאם וחיים הורביץ, רות חשין, צביקה ונטלי בארינבוים עם ילדיהם, סיון כהן ושלי ושמעון מנחם.




צביקה ונטלי בארינבוים עם ילדיהם. צילום: סיון פרג'


5


בסינמטק תל אביב נערכה בראשון בערב הקרנת הבכורה לסרטו התיעודי של ארז לאופר "רבין - במילותיו שלו". הסרט מביא את סיפור חייו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין בקולו שלו, וכבר זכה בפרס הראשון בקטגוריית סרטי התעודה בפסטיבל הסרטים בחיפה. הגיעו להקרנה: מנכ"ל יס רון אילון, מנהל ערוץ יס דוקו גיא לביא, מנהלת הרכש וערוצי הבית של יס דנה שטרן, נכדתו של רבין נועה רוטמן, גד פרופר, ח"כ איילת נחמיאס־ורבין, איתן הבר ויהודה פוליקר, שהלחין את המוזיקה לסרט.



6



מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן מירי זיו ומנהלת פרויקט חודש המודעות לסרטן השד בקבוצת אסתי לאודר, מיכל רביד, אירחו השבוע במרכז יצחק רבין את האירוע השנתי המסורתי לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. התייצבו להזדהות ולהעלות את המודעות: מנכ"ל אסתי לאודר ישראל איתי זמיר, מנכ"ל מאק ישראל אלי גיספאן, מנכ"ל קופיקס אבי כץ ובתו חגית שינובר ועוד.




אבי כץ ומיכל רביד. צילום: ערן לב


7



בביתם של נורית ויוני זלצמן בסביון נערך השבוע אירוע של העמותה לקידום החינוך ת"א. בין באי האירוע נצפו דוד פורטוביץ, מייסד העמותה אליעזר (גייזי) צפריר, מנכ"לית קבוצת תגבור אורית בנבנישתי ובעלה קותי לוריא, שחזרו מביקור בניו יורק, דני מרגלית, יזהר קנה, ענת ואורי פז, סמנכ"ל העמותה חזקי פורטוביץ ונוספים.




דני מרגלית ואורית בנבנישתי. צילום: רפי דלויה


8



יותר מ־3,500 איש, אישה וילד, התכנסו בשלישי בסופרלנד לאירוע המשפחות השנתי של עובדי בנק יהב, בני משפחותיהם וגמלאי הבנק. מנכ"ל הבנק שאול גלברד נצפה משתעשע ומתרוצץ עם נכדיו, שלא ויתרו על אף מתקן.




שאול גלברד (במרכז). צילום: גבעון כהן


לוק של מיליון דולר - "הלאונג'" בוחר את מתלבשות השבוע שלו


עירית קולבר לא פוחדת לדגום אירוע שמתרחש בשעות היום בשמלת קרושה שחורה, קטנה אך דרמטית. בשילוב חיוך מתוק ואביזרים קלאסיים - הלוק הלבוש במיוחד הופך לקליל ואלגנטי בו זמנית.




עירית קולבר. צילום: אביב חופי

סיון כהן מרעננת באאוטפיט שכולו וינטג' קיצי, גזרה נערית נפלאה ושיער בת הכפר החוגגת.



סיון כהן. צילום: אביב חופי

ציפי רובין מקפידה על גזרות מדויקות, בדים איכותיים, ובאופן כללי הולכת על בטוח בחליפת מכנסיים שחורה - הצליח לה.


ציפי רובין. צילום: אביב חופי