הרשת סוערת בעקבות קמפיין פרסומי חדש של רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" ובו נראית אישה צעירה בביקיני רוכנת באופן מיני על אדם מבוגר מאד שעל ידו שעון זהב, ועל המודעה נכתב: "טעם עשיר" (Rich Taste).



לפרסומת מצטרף וידאו שבו נראית הצעירה משתכשכת בבריכה כשהאיש המבוגר בכסא גלגלים מביט בה ווידאו נוסף שבו ידו המקומטת מלטפת את שיערה הבלונדיני. הקישור להמבורגר הוא משחק מילים על כך שלצעירה יש "טעם עשיר" בדומה לטעם של הסועדים כביכול ב"אגאדיר".



בתגובה הראשונה שזכתה לכמעט 60 לייקים נכתב: "השימוש הדוחה שלכם בנשים כבשר עושה לי בחילה, תחפשו לקוחות שמוכנים לסבול את הטמטום הטהור שלכם".

"חבל שהוצאתם המון כסף על לאבד המון לקוחות", כתבה מגיבה אחרת ונוספים כתבו: "דוחים", "פרסומת מעוררת בחילה. הוצאתם את החשק מהמבורגר" ו"גועל נפש של פרסום, זה הכי טוב שיכולתם לחשוב עליו? גבר מבוגר ברגלים פסוקות ואישה כמעט עירומה גוחנת לידו?????? איכס איכס איכס אם כבר מתחשק לי להקיא לא לאכול".

תגובת אגאדיר לא התקבלה עד כה.

הפרסומת בעמוד הפייסבוק הרשמי של אגאדיר:


לצפייה מגיל 18 ומעלה.
Posted by ‎AGADIR - אגאדיר‎ on Thursday, August 6, 2015
 

חושבים שיש לכם טעם עשיר?

Posted by ‎AGADIR - אגאדיר‎ on Wednesday, August 5, 2015