המותג לייף מבית סופר פארם עושה צעד נוסף לשבירת המונופול של ג’ילט בתחום סכיני הגילוח, ומשיק את M6, סכין גילוח בעל שישה להבים. את הסכין יצרה חברת Dorco הקוריאנית.
מחיר: 45 שקלים למכשיר גילוח ושני סכינים.
בשורה התחתונה: לסכין יש להבים דקים המאפשרים גילוח חלק מאוד, ולהב אחורי לעיצוב קל של פאות הלחיים. עכשיו רק צריך שיגלחו עוד קצת מהמחיר, ואז באמת ניתן יהיה לדבר על מהפכה בשוק הסכינים.
במיוחד לקראת החורף, “חוות תקוע” החלה לשווק מארז של שורש ג’ינג’ר טרי.
מחיר: 10־13 שקלים.
בשורה התחתונה: ידוע ששורש הג’ינג’ר עשיר בסגולות רפואיות ומצוין בהתמודדות עם מחלות החורף, אך הוא גם מעולה לתיבול תבשילים ומשקאות חמים וקרים. אפשר לשמור את השורש במקפיא ולהשתמש לפי הצורך.
שטראוס פריטו־ליי ורשת בורגראנץ’ יצאו בשיתוף פעולה, ובמסגרתו יושקו שני מוצרים חדשים. תפוצ’יפס סטיקס בטעמים של רוטבי בורגראנץ’ קטשופ וברביקיו. לקונים שיגיעו עם חמש אריזות של החטיף תינתן הטבה של 1+1 ברשת בורגראנץ’.
מחיר: 3.80 שקל ל־65 גרם.
בשורה התחתונה: לא הרגשנו שום קשר בין הרטבים הוותיקים לצ’יפס החדש. אומנם הטעם די מוצלח, אם כי מתובל מדי, אך ממש לא הזכיר לנו לא קטשופ ולא ברביקיו.
אסם השיקה את סדרת מרקי “רגע חם” באריזת סטיק עם 69 קלוריות בלבד לכוס. המרקים מגיעים באריזה מאגדת המכילה חמישה סטיקים בטעמים: פטריות, תירס, אפונה ועגבניות.
מחיר: 9.90 שקלים לאריזה.
בשורה התחתונה: פתרון נפלא למי שמחפש ארוחה קטנה ומהירה בלי הרבה קלוריות. למרקים יש מרקם קטיפתי, מה שמקל על המצפון שעוד פעם דילגנו על ארוחה דשנה.
מותג חטיפי הדגנים Nature Valley הרחיב את מוצריו עם סגמנט חדש: חטיפי פופקורן. החטיפים החדשים מגיעים בטעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט; ובוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים.
מחיר: 19.90 שקלים למארז.
בשורה התחתונה: אהבנו מאוד. מין שילוב מוצלח בין קרנצ’יות לרכות. כמו כן, מדובר רק ב־85 קלוריות לחטיף – אומנם זה לא מעט, אך בהחלט סוגר את הפינה היומית המתוקה.