עשר שנים לאחר שמותג קולה זירו שטף את השוק הישראלי בסערה, חברת קוקה קולה, מצרפת לסדרה הדיאטטית שני טעמים חדשים - לימון ונטול קפאין. מותג זירו של חברת קוקה קולה צמח בעשרות אחוזים מדי שנה, ועל פי נתוני החברה, נתח השוק שלו עומד על כ-25% מכלל המשקאות בישראל. עם כניסת המשקאות החדשים, בכוונת חברת קוקה קולה להוציא מהשוק בהדרגתיות את המשקאות "קוקה קולה דיאט לימון" ו"קוקה קולה דיאט נטול קפאין".
אורלי פלקס, מנהלת שיווק קוקה-קולה: "שמנו לנו כמטרה לתת מענה רחב לצרכים המשתנים בקרב הקהלים הרבים שלנו. מאז השקתו המותג קוקה-קולה זירו רושם צמיחה ואהדה חסרת תקדים בשוק המשקאות הישראלי ולפיכך אנו שמחים בקיץ 2018 להשיק חדשנות המרחיבה את מגוון האפשרויות לצרכן המתבססת על טעם אהוב תוך מתן מענה לערכים המרעננים והפונקציונאליים של המותג".
קוקה-קולה ZERO לימון יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובפחיות 330 מ"ל. קוקה-קולה ZERO נטול קפאין יושק בבקבוקי 1.5 ליטר, שיימכרו ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.