שערו של הדולר ממשיך להיחלש לעומת השקל. לאחר שאתמול (שלישי) שערו היציג נקבע על 3.93 שקלים, ירידה של 0.178%. הבוקר, במסחר הבין בנקאי, הדולר ממשיך לרדת והוא נסחר ב- 3.8975 שקלים, כשהסיבה היא חולשתו של הדולר בשוקי העולם.  

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל, שדשדש בימים האחרונים בטווח שבין 3.90 ל-3.95, קרס מטה מתחת לרף 3.90 ועד לרמת השפל ב-3.875. 3.875 היא בעצם הרצפה שבה נבלם התיקון של הצמד בדצמבר-ינואר, ועל כן שבירה מתחת רמה זו עשויה לאותת על התרחבות התיקון לעבר 3.85 ומטה.

"הקריסה של הדולר-שקל קשורה לקריסה אמש של הדולר בעולם, שנבעה מכמה סיבות. ראשית, הזינוק במחיר הנפט והסימנים כי מחירי האנרגיה קבעו תחתית, מכבידים על הדולר, וזאת מעצם הצימוד של הסחורה לדולר. גם ההתאוששות של האירו, על רקע התקווה כי יוון תגיע להסכם חוב חדש, מקזזת את כוחו של הדולר. כמו כן, נראה כי לאחר הצהרת הפד בשבוע שעבר, וסדרת נתוני המקרו המאכזבים, חלה ירידה בציפיות הריבית עבור הדולר, ובתנאים האלה ייתכן שאנו עדים לתחילתו של תיקון במגמה של הדולר בעולם, וזאת לאחר ההתחזקות המרשימה לאורך שנת 2014. דוח התעסוקה שיתפרסם ביום שישי בארצות הברית עשוי גם כן להיות גורם במהלך הנוכחי. אם נתוני התעסוקה יכזיבו, הדבר עשוי להעצים את התיקון של הדולר".