עובדי נמל אשדוד מתנגדים לכהונת מנהל הנמל, יצחק בלומנטל, אך בינתיים הם עושים זאת באמצעות דרכים ביורוקרטיות בלבד. אבינועם ששון, מחליפו של אלון חסון בראש וועד עובדי הנמל, שלח אמש (ראשון) מכתב לאורי יוגב, מנהל רשות החברות הממשלתיות, בטענה של ניגוד עניינים במינויים בכירים להנהלת נמל אשדוד.



במכתבו, מציין ששון כי "לפני כשנה מונה מר יצחק בלומנטל לכהן כמנכ"ל זמני בנמל אשדוד. עפ"י חוזר מנהל רשות החברות הממשלתיות, מנכ"ל זמני בחברה ממשלתית יכול לכהן כשלושה חודשים, ובאופן חריג עוד שלושה חודשים. כידוע לך, מר בלומנטל מכהן כבר כשנה וזאת בניגוד לנהלים, הנמל נפגע כתוצאה מכך שאין מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון קבועים, שיכולים להנחיל דרך ושיטת ניהול שתקדם את החברה, לכן מחובתך לפעול עפ"י מינהל תקין ולפעול במידית למינוי מנכ"ל קבוע בחברה".



לפי הכתוב במכתב, לפני שמונה חודשים מינה מר בלומנטל את מר דני שטרית שהיה מנ"ע תפעול, לתפקיד רמ"ח תפעול, זאת למרות שמר בלומנטל ידע כבר אז כי למר שטרית יש חתן ואחיין שעובדים בסקטור תפעול וכרגע הם כפופים למר שטרית. בנוסף לכך, לפני מספר ימים שוב מינה מר בלומנטל לתפקיד בכיר בנמל (סמנכ"ל תפעול) את מר משה נובוטני שהיה מנ"ע תפעול, גם במקרה של מר נובוטני ידוע למר בלומנטל שיש לו חתן שעובד בסקטור התפעול.



"אם זכרוני אינו מטעני, אתה הובלת קמפיין תקשורתי תקיף כנגד עובדי הנמלים, בכל מה שקשור לקרובי משפחה, והנה 'מתחת לאף שלך', מנכ"ל זמני בחברה ממשלתית שכפופה לניהולך, מבצע שני מינויים לתפקידים בכירים עם קרובי משפחה, ובניגוד עניינים חריף. אני קורא לך, לקיים את הנהלים עליהם אתה ממונה, ולהעמיד לשימוע את המנכ"ל הזמני של נמל אשדוד, על שימוש חריג בסמכותו, ועל אי ביצוע מינהל תקין", הפציר בו ששון. 



בהנהלת נמל אשדוד מייחסים את מכתבו של שושן להשעייתו של אלון חסון. בתגובה שהוציאו נאמר: "לאור נחישות הנהלת הנמל להשעות את אלון חסן, החליט אבינועם שושן מזכיר ועד תפעול, אשר היה שותפו של חסן לוועד, לחמם את גזרת יחסי העבודה. אבינועם שושן מנסה לסחוט את ההנהלה באיומי השבתה תוך התכחשות והתחמקות מהסכמות שהושגו בין ההנהלה לוועד. איננו מוכנים לקבל מסרים מאיימים הרומזים שאם לא נעמוד בדרישות הוועדים אזי העבודה הסדירה בנמל תיפגע. החברה לא תיכנע לאיומים מסוג זה". 



כמו כן, ביקשו למסור מנמל אשדוד: "בהתאם לחוזר רשות החברות הרלוונטי, מנהל רשות החברות הממשלתיות רשאי לאשר כי נתקיימו נסיבות מיוחדות המצדיקות מינוי מנכ"ל בפועל לתקופה העולה על שלושה חודשים ועוד שלושה חודשים, ובהתאם לכך אישרו הדירקטורים בחברה והן רשות החברות הממשלתיות הארכת מינויו של מר בלומנטל, עד כה. דני שטרית שימש כמ"מ רמ"ח תפעול, ולפני מינויו הזמני חתם על הסדר למניעת ניגוד עניינים לפיו לא יעסוק בכל נושא הקשור לקרוביו. לאחרונה הסתיים הליך המכרז לתפקיד רמ"ח תפעול, מכרז סדור שבו נבחר רמ"ח תפעול חדש וקבוע. משה נובוטני משמש כמ"מ סמנכ"ל תפעול. המכרז לתפקיד סמנכ"ל תפעול נמצא בעיצומו ובתקופה הקרובה יקבע מינוי קבוע לתפקיד. גם משה נובוטני חתם לפני מינויו הזמני על הסדר למניעת ניגוד עניינים לפיו לא יעסוק בכל נושא הקשור לקרוביו. מינויים אלו הם המינויים הטובים ביותר לחברה הפועלת בסביבה תחרותית ועסקית ונעשו משיקולים עניינים ומקצועיים. ראוי לציין כי אבינועם שושן בעצמו היה בין המברכים על מינויים אלו".