שערו היציג של הדולר נקבע לפני שנודע על ההסכם בין יוון ומדינות גוש האירו שמאפשר ליוון ארכה של חודשים כדי להסדיר את מצבה הכלכלי. עם זאת, גורם האי-יציבות נשמר שכן הסכם מותנה בכך שיוון תציג שורה של צעדים שהיא תנקוט כדי להמשיך במדיניות הצנע.

ובינתיים הגורם המשמעותי ביותר שעדיין מכתיב את המסחר בדולר הוא עדיין האירו. הסכם עם יוון עשוי לחזק אותו אך מנהל ההשקעות הראשי של הבנק השוויצרי הפרטי הגדול "פיקטה" סבור שבסופו של דבר מעמדו של האירו יושפע ממצבם של הכלכלות האירופיות ובהקשר לזה "הירידה בשער האירו וקריסת מחירי הנפט יספקו הקלה מסוימת לכלכלה של גוש האירו בטווח הקצר... אולם האווירה הכלכלית באירופה תהיה מדוכדכת ושיעורי הריבית יישארו נמוכים ביותר במשך תקופה ארוכה מאוד".  
ובינתיים  הדולר התחזק שערו היציג נקבע היום (שבת) על 3.8610 שקלים,  עליה יומית של 0.4423% ושבועית של 0.7305%.

בהקשר להתנהלות שער הדולר שקל במהלך השבוע משה שלום, ראש מחלקת המחקר ב- FXCM ישראל, אומר כי "הדולר-שקל ממשיך לדשדש מעל 3.85. זהו הגבול התחתון של הטווח בשבועיים האחרונים. תחום הדשדוש מתפרש בין 3.85-3.90. אלה הם גבולות הגזרה שמשקפות את הסטטוס קוו הנוכחי במסחר בדולר-שקל. ירידה מתחת ל-3.85 עלולה להאיץ את הירידה מטה, לעבר השפל האחרון ב-3.82. עלייה מעל 3.90 עשויה לדרבן שוב את הספקולנטים לדחוף את הצמד מעלה, כאשר היעד ההגיוני במקרה כזה יהיה לנסות לפרוץ לארבע שקל לדולר . 
גם בעולם, הדולר דשדש לאורך כל השבוע האחרון. 
נראה כי יש כרגע סטטוס קוו גם במסחר העולמי בדולר. לאור הרמות הגבוהות שבהן נסחר אותו דולר עולמי אחרי הראלי הממושך של השנה האחרונה, ממתינים בשוק לטריגר ממשי שישבור את השוויון. הנימה "היונית" מהמצופה שעלתה מהפרוטוקולים של הפד השבוע, ונתוני המקרו הפושרים מצננים למדי את ציפיות העלאת הריבית על הדולר, ומכאן חולשתו היחסית של המטבע האמריקני. ההערכה הרווחת בשוק היא כי הפד לא יעלה ריבית לפני הרבעון השלישי של השנה, וכל עוד נתוני המקרו ממשיכים לאכזב, והפד שומר על נימה זהירה, הדולר ימשיך להימנע מלפרוץ קדימה. האירו שזה המטבע העיקרי שמולו נסחר הדולר שמר על יציבות השבוע באזור 1.14 למול הדולר. נראה כי לאחר הירידה החדה של האירו בשנה האחרונה, למטבע אין עוד הרבה לאן לרדת. היעד המתבקש כרגע היא רמת שוויון הערך (שער אירו-דולר של 1), ואולם, קשה לראות את האירו יורד לתהומות עמוקות מכך".