בניגוד להערכות, תוצאות הבחירות עשו טוב לבורסה ואכן המומחים הכלכליים לא מתרגשים מהתוצאות. האפקט המידי הוא אפקט מיקרו עם מינויו הצפוי של משה כחלון לשר אוצר. האיום המדיני בדמות לחץ בינלאומי אינו מתומחר בשלב זה, כך שיש לתת חשיבות גבוהה לרטוריקה מצד הקהילייה העולמית בחודשים הקרובים.

רפי גוזלן, הכלכלן הראשי של בית ההשקעות IBI, אומר שיש להמתין להתפתחויות ולהרכבת קואליציה. רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן-אלדובי, אומר: "תוצאות הבחירות אמש היו דרמטיות למערכת הפוליטית ולפרשנים השונים, אולם מבחינת המשק הישראלי, ובמיוחד שוק ההון, אין כאן שום דרמה".
 
ואכן בבורסה לא התרגשו והמניות לא עלו בגלל תוצאות הבחירות, אלא בגלל עליות חדות בשערי מניות האנרגיה, זאת על רקע חתימת הסכם חשוב מאוד לאספקת גז למצרים.

על רקע זה, מניית "רציו" עלתה ב-12.99%, "דלק קידוחים" גדלה ב-8.79% ואילו "אבנר" גדל ב-8.36%, וזה דחף את הבורסה כלפי מעלה, כשהמעוף עלה ב- 1.0% ל-1,578.9 נקודות והת"א 100 עלה ב- 108% ל- 1,390.0 נקודות כשמחזור העסקים הסתכם ב- 1.57 מיליארד.
 
בתוך כך, בבורסת ניו יורק ישנו מתח רב לקראת ישיבת הנהלת הבנק המרכזי האמריקאי כי יש חשש שהבנק יעלה את שערי הריבית הדולריים. הדולר המשיך לעלות ביחס לשקל, כשהשער היציג עלה היום ב- 0.249% ל-4.02 שקל.