האם הדולר שוב ירד מתחת לארבעה שקלים? במסחר הבין-בנקאי הוא כבר נסחר מתחת לארבעה שקלים, כשהבוקר הדולר כבר ירד לשער של 3.979 שקלים ועכשיו יש להמתין לראות מה יקרה לשערו היציג בצהריים.
 
הודעת הבנק המרכזי של ארה"ב, על כך שאין בכוונתו בשלב זה להעלות את שערי הריבית, פגעה באחת התמיכות העיקריות לדולר בשבועות האחרונים ועל רקע זה הדולר צפוי להיחלש בעולם ובכלל בישראל.
 
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל צולל מטה ושוב יורד מתחת לרף ארבעת השקלים, וזאת לאחר הצהרת המדיניות אמש של הפד, ששפכה דלי של מים צוננים על ציפיות הריבית שנבנו בתקופה האחרונה לגבי הדולר. הבנק הפדרלי אמנם השמיט את הביטוי 'גישה סבלנית', אולם מנגד הוריד באופן משמעותי את תחזית הריבית, ובכך אותת לשוק כי העלאת הריבית צפויה להתבצע במועד מאוחר יותר מכפי שצפו".

עוד ציינו: "בתקופה האחרונה, על רקע המשך השיפור בנתוני המקרו של ארצות הברית, הדולר הלך והתחזק בהתמדה, ומדד הדולר טיפס לשיא של 12 שנה. אמש, הצהרת הפד תקעה סיכה בבלון הספקולטיבי הזה וגררה תיקון חד, שעשוי להוביל את המטבע האמריקני מטה בתקופה הקרובה. הדולר-שקל ירד אתמול עד ל-3.975 לפני שהצליח להתאושש. כל עוד הצמד מתחת לרף 4, הנטייה תהיה כלפי מטה. ירידה מתחת ל-3.975 עשויה להאיץ את התיקון לעבר 3.95".