לאחר המחאות שהתעוררו בעקבות פיטורי מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, וההדועה של ח"כ גלעד ארדן כי יגבש חוק שיהפוך את בזק לחברת תשתית בלבד, מנסה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להרגיע ולהסיט את הזרקורים מבזק. 
בהודעה ששיחרר משרד התקשורת נאמר כי  "בנימין נתניהו הוביל כראש ממשלה וכשר אוצר את הרפורמות הגדולות במשק הישראלי בשני העשורים האחרונים,  והוא זה שפתח אותו לתחרות. כך גם בתחום התקשורת - נתניהו הוביל כראש ממשלה יחד עם שרי התקשורת: כחלון וארדן רפורמות מבניות שקידמו את התחרות בתחומי התקשורת הקווית, התקשורת הסלולארית, האינטרנט, השיחות הבינלאומיות, תשתיות התקשורת ורשות השידור".
עוד נכתב בהודעה: "ראש הממשלה מתכוון להמשיך במדיניות זו בנחישות רבה גם במסגרת תפקידו כשר התקשורת. ראש הממשלה תומך ברפורמת השוק הסיטונאי, שקודמה בממשלתו הקודמת, וימשיך להוביל את הגברת התחרות ואת הוזלת המחירים של שיחות הטלפון הקווי וחבילות האינטרנט הביתי המוצעות לציבור".

כזכור, שר התקשורת לשעבר, ח"כ גלעד ארדן, שקידם וחתום על הרפורמה ב״פס הרחב״, הודיע כי הוא מגבש הצעת חוק שתונח על שולחן הכנסת בשבועות הקרובים, אשר תחייב את בזק למכור את אחזקותיה בכל חברות התוכן והשרותים.
ארדן אמר כי "בשנים האחרונות נקטה בזק בכל פעולה אפשרית כדי לתקוע ולעכב את יישום הרפורמה בקווים, שתוזיל בעשרות אחוזים את העלויות לציבור. לכן, הגעתי למסקנה שהדרך הנכונה להתמודד עם מונופול כה עצמתי היא לחייב את חברת בזק למכור את כל אחזקותיה בתחום התוכן והשרותים ולהשאירה כחברת תשתית בלבד".
בין ראש הממשלה לארדן יש נתק לאחר שהאחרון לא מונה לשר בממשלה לאחר שסרב להתמנות לשר לביטחון פנים בלבד וביקש גם את תיק הפנים. "ההצעה שהציע לי ראש הממשלה לא העניקה לי את הכלים הדרושים כדי להוביל את השינוי האמיתי לו אנו זקוקים במשרד לביטחון פנים ובמשטרה ולהצליח במשימתי הציבורית. בנסיבות אלה לא יכולתי לקחת על עצמי תפקיד זה", אמר ארדן.