ב-1 ביוני יחל "חודש היצרן הישראלי הקטן והבינוני" - פרויקט מיוחד שיזם האגף למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, במשותף עם רשת רמי לוי, לקידום התעשייה הישראלית עם דגש על תוצרת של מפעלים קטנים ובינוניים. 
מפעלים אלו  מייצרים מוצרים מצוינים, אך פחות מוכרים לקהל הרחב כמו המותגים של חברות המזון הגדולות. פרויקט זה נועד להגדיל את רמת החשיפה של ציבור הקונים למוצרים של תעשיות קטנות ובינוניות ובכך לעזור לתעשיות אלו לגדול ולצמוח, ולתרום להגדלת התחרותיות במשק. רשת רמי לוי הינה הרשת הראשונה שהביעה נכונות לקיים את המבצע ובכוונת התאחדות התעשיינים לפעול מול רשתות שיווק נוספות על מנת לקיים מבצעים דומים גם במסגרתן.
 יו"ר האגף למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, ליאור לוי מסביר  "לראשונה בישראל, נעשה מהלך מרוכז ליצירת מכר משותף של תוצרת מפעלים קטנים ובינוניים הפועלים בישראל. זהו חלק חשוב מהתוכנית שלנו בהתאחדות, 'תחרות מבית'.  ברצוני להודות לרמי לוי, אשר הרים את הכפפה ראשון והראה נכונות לעזור ולקדם את התעשייה הישראלית. אני בטוח כי גם רשתות שיווק נוספות יצטרפו למאמץ זה בעתיד".

במסגרת הפרויקט, בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ, יוקם לחודש מתחם בסמוך לכניסה לסניף, בו יוצגו מוצרים של יצרנים קטנים ובינוניים.בין היצרנים המשתתפים בפרויקט: פנינה רוזנבלום; רפאלס; חלאבין; רוקחמן; ביסקול תמרוקים; טחינה אל ארז; מצות אביב; מנה; קבוצת יבנה; יקב ארזה; משק אחיה; פודלי; ברבריא; מיה; ויפיז.