שוק המניות של תל אביב התנהל במהלך היום במה שניתן לכנות מגמה רגועה, כשבמהלך רוב שעות היום נצפתה עליה בשערים.

בשעות הפתיחה המגמה הייתה מעורבת בהשפעת ירידות השערים שהיו אתמול בניו יורק, אבל בהמשך היום המשקיעים רכשו מניות אם כי לא בהיקפים גדולים. מהשעה 11:00 לערך עליות השערים נמשכו עד לסיום המסחר.
 
העליות נמשכו גם לאחר שבשעות הצהריים המוקדמות הלמ"ס פרסם את האומדן השני לגבי הצמיחה ברבעון הראשון של השנה והוא היה נמוך, 2.1% בלבד וזה לעומת האומדן הקודם שעמד על 2.5%.
 
המסחר לא הושפע רבות מהתנהלות שוקי המניות של אירופה משום שהמגמות היו מעורבות. כנראה שהמשקיעים מתחילים להתרגל לעובדה שיוון כנראה לא תעמוד בהתחייבויותיה לשלם 1.6 מיליארד אירו עד סוף החודש ותיאלץ לצאת מגוש האירו. היום פרסם האוצר את דו"ח הנדל"ן הרבעוני ויש שם הסבר מדוע הביקוש למניות מוצק. הביקוש ההשקעתי לדירות גדל ל-25% לעומת גידול של 13% בלבד בביקוש הכללי לדירות. חלקם של המשקיעים בסך עוגת רכישת הדירות ברבעון הראשון של שנה עמד עלך 27.5%. 

המשקיעים רוכשים דירות מאותה סיבה שהם רוכשים דירות, במציאות של שערי ריבית בגובה הרצפה, גם דירות וגם ניירות ערך הן השקעות טובות. בשעה האחרונה של המסחר הביקושים קיבלו עידוד נוסף מכך ששוקי המניות של ניו יורק נפתחות בעליות שערים. על רקע זה, בסיום המסחר, המעו"ף עלה ב-0.84% ל-1,688.05% מדד הת"א 100 עלה ב-0.87% ל-1,452.73 נקודות. המחזור היה נמוך יחסי ויגיע ל-1.03 מיליארד שקל. ובתוך כך הדולר נחלש לעומת השקל והשיעור היציג נקבע על 3.8350, ירידה יומית של 0.1822%.