שוקי המטבע בעולם ובכלל זה בישראל נמצאים בהמתנה, זאת בעקבות הדיון שיקיים הערב (רביעי) הבנק המרכזי של ארה"ב, הפדרל ריזרב, לגבי גובה הריבית במשק האמריקאי.
מומחים מעריכים כי הבנק לא יקבל החלטה שתביא לעליית שערי הריבית מיד, אך הוא עשויה לקבל החלטה שתקדם את שינוי שערי הריבית ובכך תגרום לעליית שערי הריבית בעוד מספר חודשים. 
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדשדש סביב רמת 3.84. בעולם המשקיעים מעדיפים להיות בעמדת המתנה ולא להגדיל פוזיציות על הדולר לפני החלטת הבנק המרכזי בארה"ב. ההערכה הרווחת בשוק כעת היא שהפד יבצע את העלאת הריבית הראשונה כבר בספטמבר, אם הרטוריקה שנשמע היום מצד הבנק תאשש את ההערכות הללו הסוחרים יוכלו להרשות לעצמם לרכוש מחדש את הדולר, שנתון בנסיגה בתקופה האחרונה".

"היומן הכלכלי ממשיך לתת רוח גבית למטבע האמריקני, כאשר אתמול פורסמו נתוני דיור טובים, שמצטרפים לנתוני התעסוקה החיוביים שפורסמו בתחילת החודש. הדולר גם יוצא נשכר מהלחץ על האירו. בשוק גוברות ההערכות כי יוון לא תגיע להסדר חוב חדש ותאלץ לפשוט רגל. תרחיש שכזה עשוי לגרום לסחרור בשוק האירופי, הצניח את האירו, ובמקרה כזה המשקיעים יחפשו מפלט בדולר", הוסיפו ממחלקת המחקר.
ביחזי הדולר שקל אמרו במחלקת המחקר כי "ברמה הטכנית הדולר-שקל מדשדש באזור אמצע הטווח שבין 3.80 ל-3.90. ירידה מתחת ל-3.82 עשויה להאיץ את הצמד לעבר 3.80, ואילו עלייה מעל 3.87 עשויה לדרבן את הספקולנטים לדחוף את הצמד שוב לעבר 3.90. עד שלא נראה פריצה של אחד מהגבולות המשמעותיים קשה לקבוע מה יהיה הכיוון של הצמד בטווח הקרוב".