ויזה כאל מגלה עניין ברכישת חלקה של חברת הרבוע הכחול בדיינרס. הרבוע הכחול מבקשת למכור את אחזקותיה (49%) ואף מנהלת משא ומתן מתקדם בנושא מול ויזה כאל (המחזיקה במניות השליטה). כבעלת השליטה בדיינרס ויזה כאל זכאית לממש את זכות הסירוב הראשונה ולרכוש את אחזקותיה של הרבוע הכחול בדיינרס.
על פי ההערכות, היקף העסקה נאמד בכ־140 מיליון שקל. עם זאת, אל על, המפעילה עם דיינרס את מועדון fly card (ההסכם יפוג בסוף 2019), סבורה כי תוכל להיכנס לנעליה של אלון הרבוע הכחול. בוויזה כאל אישרו כי מתקיימים מגעים מול הרבוע הכחול אבל עדיין לא מול אל על.
ויזה כאל סיימה את המחצית הראשונה של 2015 ברווח נקי של 74 מיליון שקל, גידול של 2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. היא סיימה את הרבעון השני ברווח של 42 מיליון שקל, גידול של 7.6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מנוהלת על ידי דורון ספיר ובתפקיד יו״ר הדירקטוריון משמש יובל גביש, והיא בעלת השליטה במותג דיינרס וכמחצית ממניותיו מוחזקות על ידי אלון הרבוע הכחול. ויזה כאל מתייחסת בדוחותיה לזעזועים העסקיים שפקדו את קבוצת אלון, בעלת השליטה ברשת הקמעונאות מגה. הם מציינים כי מועדון you, שהוקם במשותף עם הרשת, עלול להיפגע כתוצאה מהמצב וכי תיתכן השפעה על היקף השימושים בכרטיס שבשלב זה לא ניתן לאמוד אותה.
בכרטיס ויזה כאל משתמשים 2.3 מיליון לקוחות. עוד מתברר מהדוחות כי מחזור העסקות ברבעון השני גדל ב־7% ל־16.2 מיליארד שקל. חברת האשראי גם הגדילה | משמעותית את היקף האשראי שניתן, גידול של 16% ברבעון זה ל־2.4 מיליארד שקל. הכנסותיה במחצית 2015 זינקו ב־9% ל־606 מיליון שקל. הגידול בהכנסות מצביע על בסיס רווחיות איתן. הריבית עבור האשראי שוויזה כאל נותנת נחשבת לגבוהה מהממוצע בשוק ועומדת על יותר מ־10% בשנה. פעילות האשראי נחשבת לאחד ממנועי הצמיחה.
ויזה כאל בודקת את האפשרות להקמת מאגר נתוני אשראי כדי להגדיל את היקף הפעילות מול עסקים קטנים ובינוניים, מה שעשוי להוריד את הסיכון ולהוזיל את האשראי.
במהלך הרבעון השני נחתם הסכם עבודה קיבוצי עם העובדים ונחתם הסכם הפצה עם בנק אוצר החייל. מנכ״ל החברה דורון ספיר אמר כי ענף כרטיסי האשראי נמצא בתקופה מאתגרת מבחינת רגולטורית. ״החברה נערכת לקראת הקמת נתוני אשראי ונערכת להתמודד עם ההשפעות השונות הכרוכות בהוצאות הרגולטוריות״, אמר ספיר.