יתכן שהירידות בשער השקל, במיוחד לעומת דולר יבלמו היום. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדחוף מעלה ואמש כבר הגיע פסע לפני רמת 3.89, הרמה הגבוהה ביותר מאז תחילת יוני. ברמה הטכנית, הפריצה מעל 3.85 הינה בעלת משמעות ועשויה לסמן מפנה במגמה של הצמד, שהיה נתון בתיקון יורד מאז הפסגה במרץ ב-4.06. 
מה שבלם אמש את המומנטום של הדולר-שקל והסיג אותו עד 3.86 היו הפרוטוקולים של ישיבת הפד שפורסמו אמש וציננו מאוד את הציפיות של השוק להעלאת ריבית בספטמבר. הפרוטוקולים שוב שיקפו הססנות מצד מקבלי ההחלטות, שציינו כי התנאים טרם בשלו להעלאת ריבית, ועל כן נראה כי הסיכוי להעלאת ריבית בספטמבר פחת במידת מה, אם כי בשוק עדיין סבורים כי העלאת ריבית תתבצע עוד השנה. 
גם מדד המחירים לצרכן הנמוך שפורסם אמש בארצות הברית פגעו בדולר. על כן, אנו רואים כעת שני כוחות מנוגדים שמניעים את הדולר-שקל – מצד אחד, ההרעה בצפי האינפלציה והצמיחה בישראל שפגעו מאוד באמון של הספקולנטים בשקל והביא לפריצה של הימים האחרונים, ומצד שני הירידה בציפיות הריבית של הדולר, שהכבידו על הדולר בעולם וגם בזירה המקומית. נראה כי הצמד יתקשה לבצע בטווח הקרוב את הפריצה המשמעותית הבאה – כלומר מעל 3.90 – עד אשר תתבהר התמונה מכיוון ארצות הברית, וייתכן כי בשוק המקומי יבחרו לממש רווחים ולהתבסס בטווח שבין 3.85-3.90 לפי שעה".