עימות חריף בין ראשי העיריות הגדולות בישראל: ראשי הערים החזקות המאוגדות ב"פורום ה-15" (פורום הערים העצמאיות) כועסים על ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, החבר גם הוא בפורום, בשל תמיכתו במעבר תקציבים מעיריות מאוזנות בתקציבן, לכאלה שאינן מאוזנות. 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, שלח היום (שני) מכתב חריף לעמיתו הירושלמי ברקת, בו האשים אותו בין השאר בבזבזנות ובניפוח המנגנון, בריבוי סגנים ויועצים ובבזבוז תקציבים.
מכתבו של חולדאי הוא אחד מרבים שנשלחו על ידי ראשי ערים המאוזנות בתקציבן, כמו פתח תקווה, נס ציונה וחדרה, בהם הם מאשימים את ברקת כי הוא מפלג את החזית האחידה של ראשי הערים. 

חולדאי, ארכיון.  צילום: ראובן קסטרו

ניר ברקת התייחס לנושא ואמר כי "האיומים והשיטות בהן נוקטים ראשי הערים העשירות, יחד עם אובדן הבושה והסולידריות החברתית, צריכים להדליק נורה אדומה אצל כל אזרח במדינה".
כמו כן נמסר משלכתו של ברקת: "צר לנו שחולדאי, ראש העיר החזקה בישראל, וחבריו ברשויות העשירות מתייחסים בציניות למצוקת 56% מתושבי מדינת ישראל, שחיים ברשויות מוחלשות וסובלים משנים של אפליה חלוקתית במשאבים. השיטה הדיפרנציאלית לא תפגע ברשויות העשירות, אך היא תחזק משמעותית את תושבי הרשויות החלשות ותאפשר לכולנו לתת תנאים שווים לכל ילד במדינת ישראל, וזה הדבר הנכון לעשות".