ביחס לשקל, הדולר נמצא במגמה של תיקון, כשאתמול שערו היציג עלה ב-0.8%  ל-3.866 שקלים, ואילו הבוקר במסחר הבין בנקאי הוא ממשיך לעלות ובשעות אלו מגיע ל 3.8741 שקלים.
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל מזנק ביממה האחרונה כ-4 אגורות, עד לאזור 3.87. 3.87-3.88 מהווה אזור התנגדות משמעותי ולא ברור אם הצמד יצליח לפרוץ אותו. הגורם לעוצמת התיקון כלפי מעלה הוא טכני בעיקרו, וזאת לאחר שהצמד קבע בתחילת השבוע שפל באזור 3.82 והגיע למצב של מכירת יתר. 3.82 היא גם רמת תמיכה חשובה בהיותה השפל של אוגוסט. עם זאת, אין בעוצמת הזינוק כדי להעיד על מפנה במגמה של הצמד. 
בעולם ראינו אמנם את הדולר מתחזק, אך בעיקר בשל חולשת מטבעות הסחורות, שנפלו לאחר נתוני יבוא מאכזבים בסין. הדולר יתקשה בתקופה הקרובה לבסס ראלי משמעותי, וזאת לאור הירידה בציפיות הריבית, כאשר ההערכה כעת היא כי לאור נתוני התעסוקה והאינפלציה הירודים הבנק הפדרלי ידחה את העלאת הריבית לכל המוקדם לדצמבר, וייתכן כי ימתין אף עד מרץ 2016. במידה ונראה הרעה בסנטימנט בשוק ההון הדולר עשוי לצאת נשכר הודות לביקושים למטבעות הבטוחים יותר.

 למרות ההתייצבות המסוימת בשוק המניות הסיני, אי הוודאות באשר לחוסנה של הכלכלה הסינית ממשיך להוות סיכון גלובלי משמעותי בשוק ההון העולמי ואחד הסיבות המרכזיות לכך הפד בחר לדחות את העלאת הריבית. השבוע גם יעברו בשוק להתמקד בעונת דוחות הרווח שתתחיל בוול סטריט, כאשר היום יפרסם ג'יי פי מורגן את דוח הרווח שלו".