שוק המטבע של ישראל פתח היום (שני) את המסחר השבועי עם החלשות הדולר בשוקי העולם. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "נמשכת התנועה המנוגדת בין הדולר בעולם לבין המסחר של הדולר מול השקל. בשבוע שעבר, למרות ירידה חדה בשני ימי המסחר האחרונים של מדד הדולר בעולם, הדולר-שקל דווקא טיפס מעלה וחצה שוב את רף ה-3.90".



בתוך כך מדגישים במחלקת המחקר כי כעת יש להמתין שוב לעלייה מעל 3.92, שעשויה להקנות דחיפה נוספת לצמד לבחינה מחודשת של רמת ההתנגדות ב-3.94".



בעולם צנח הדולר מול המטבעות המרכזיים. הצניחה התרחשה לאחר שדוח התעסוקה שפורסם ביום שישי האחרון בארה"ב, הציג תמונה מעורבת."מצד אחד מספר המשרות החדשות שנוספו בחודש האחרון היה גדול מהמצופה והסתכם בכמעט 250 אלף, ומנגד הנתונים הצביעו על ירידה ברמת ההכנסה, מה ששוב גרם לירידה בציפיות הריבית" הדגישו במחלקת המחקר והוסיפו כי "בשעה שבשוק מתרכזים כרגע בעיקר באומדני האינפלציה, נתוני השכר האפילו על נתון המשרות הראשי. נראה כי דווקא בשל ההתייצבות בשווקים, לפי שעה, אי הוודאות לגבי צעדי הריבית של הפד רק החריפו, מאחר שלא ברור האם העלאות הריבית שוב על הפרק, ונצטרך להמתין להצהרות מפורשות יותר מצד בכירי הבנק".