שוק המטבע של ישראל פתח הבוקר (שני) את המסחר השבועי בצפי להמשך ירידת שער הדולר לעומת השקל. ביום שישי הדולר היציג ירד ב 0.38% ל 3.7716 שקלים ואילו הבוקר במסחר הבן בנקאי הדולר ממשיך לרדת ל 3.7710 שקלים ירידה של 0.4%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "לאחר שכבר צנח לרמתו הנמוכה ביותר מאז אוגוסט 2015 ב-3.75, הדולר-שקל הצליח להתאושש בישורת האחרונה של השבוע המסחר וטיפס חזר מעל 3.775, וזאת הודות לנתוני התעסוקה הטובים מהמצופה שפורסמו בשישי בארצות וסייעו לאושש במידה מסוימת את הדולר גם בעולם". 
"נתוני התעסוקה שפורסמו ביום שישי בארצות הברית אמנם היו גבוהים מהמצופה, ואולם נראה כי עדיין הסיכויים להעלאת ריבית באפריל נמוכים, וזאת על רקע דברי ילן בשבוע שעבר. על רקע הסיכונים הגלובליים ונתוני המקרו הבינוניים של הרבעון הראשון בארצות הברית, נראה כי רק שיפור כלכלי משמעותי, בעיקר בגזרת התעסוקה והאינפלציה, יביאו את הבנק הפדרלי לבצע העלאת ריבית בחודשים הקרובים", נמסר ממחלקת המחקר. 

"השבוע יתפרסמו הפרוטוקולים מישיבתו האחרונה של הפד, מה שיסייע לשפוך יותר אור על עמדת המדיניות של הבנקאים המרכזיים בארצות הברית. גם הצניחה המחודשת במחיר הנפט עשויה להשפיע השבוע על המסחר בשוק. אם תימשך הירידה הדבר עשוי לגרור שוב את המדדים לירידות שערים ולהגביר את שנאת הסיכון, ובעקבות זאת להזרים לכיוון הדולר ביקושים כנכס מקלט בטוח. עבור הדולר-שקל רמת 3.75 היא הרמה הקריטית ומסמנת את אזורי השפל של יוני-אוגוסט 2015. שבירה מתחת רמה זו עשויה לתת את האות לקריסה נוספת של הצמד".