שוק המטבע של ישראל בימים אלו מושפע מהרוחות הנושבות מעבר לים משוקי המטבע הגלובליים. בתוך כך, הדולר שומר על יציבות תוך תנודתיות קלה, ועומד על פחות מ-3.8 שקל לדולר.



ממחלקת המחקר של FXCM ישראל נמסר כי "הדולר-שקל שומר על כוחו מהימים האחרונים ונסחר מעט מתחת לרף 3.78, וזאת בהמתנה לדוח התעסוקה שיתפרסם מחר בארצות הברית. בעולם, מדד הדולר מטפס לשיא של שלושה שבועות, וזאת על רקע ציפיות הריבית הגוברות בעקבות הדברים הניצים מהשבוע שעבר הן של נגידת הפד ג'נט ילן והן של המשנה לנגידה סטנלי פישר".



עוד הוסיפו כי "מה שעוד תרם לחוזקו של הדולר הם נתוני המקרו החיוביים שפורסמו השבוע, ובייחוד דוח התעסוקה במגזר הפרטי של ADP, שפורסם אמש והצביע על תוספת של 177 אלף משרות במגזר הפרטי בחודש האחרון. הציפיות לקראת דוח התעסוקה שיתפרסם מחר הן לתוספת של 180 אלף משרות לערך. נתון חיובי, בעיקר מעל 200 אלף, עשוי לתת את החותמת הסופית לכך שהפד יעלה את הריבית עוד השנה, בין אם בישיבה הקרובה בספטמבר ובין אם בישיבה בדצמבר, לאחר הבחירות. למרות המומנטום של הדולר-שקל, כל עוד הצמד נסחר מתחת לרף 3.80, המבנה הטכני של הצמד בקנה המידה הבינוני הוא דובי (כלומר מגמה יורדת). רק עלייה מעל 3.80 – הגבול התחתון של הטווח הקודם – עשויה לפתוח פתח לתיקון עולה גדול יותר".