ענת דוידוב מתייחסת בתכניתה "צבע הכסף" ב-103FM למסקנות דו"ח מבקר המדינה שהגדיר את תאונות הדרכים כ-'מכת מדינה' ומפנה אצבע מאשימה כלפי שר התחבורה ישראל כץ: "כלום לא מזיז לך?"



"המכה נמשכת. פיגועי הדרכים נמשכים. הבוקר, בתוך דקות, עוד שני הרוגים בכבישים. רק אתמול פורסם דו"ח מבקר המדינה. הפרק שעסק בתאונות, חמור. "מכת מדינה" הוא כינה את זה. תקשיבו למה שאומר מנכ"ל "אור ירוק", שמואל אבואב".



"32,000 הרוגים. תזכרו טוב טוב את המספר הזה! 32,000 הרוגים בתאונות הדרכים המיותרות הללו מקום המדינה. לפי המבקר הסיבות העיקריות למצב הן 


שמספרן של הבדיקות של כלי הרכב פחת משמעותית, לא מחויבים לבדוק תקינות של כלי רכב כבדים, תלמידים בבתיה"ס לומדים הרבה פחות תעבורה, לא נאכפו תקנות להגנה על הולכי רגל ומספר ניידות המשטרה צומצם דרמטית".



"ועוד הערה חשובה של המבקר: לא נוצלו התקציבים לטיפול בכבישים ובצמתים מסוכנים".



"שר התחבורה ישראל כץ, כלום לא מזיז לך? קח אחריות לפיגועי הדרך הללו. בתקופתך חלה העלייה הדרמטית ביותר במספר התאונות. יש לך הרבה כסף בקופה. נישאר לך הרבה כסף. מה אתה עושה עם כל הכסף הזה? אולי תעביר קצת לטובת הכבישים האדומים? הבוקר נפצעה קשה צעירה בת 27 באחד מכבישי הדמים- ז'בוטינסקי בפתח תקווה. פצועה קשה אגב, זה לכל החיים. מחלפים? תשתיות? זה לא מספיק! נכשלת. המספרים לא משקרים. קח אחריות סוף סוף ישראל כץ, שנוכל להגיע הביתה בשלום".