מחקר שוק שהוכן על ידי רשת מוצרי היודאיקה הצורפים לקראת חג החנוכה, מגלה שהישראלים קונים 45 אלף חנוכיות בשנה בהיקף של 85 מיליון שקל לשנה. הצורפים, לצד "האחים חדד המדווחים אף הם על גידול בהיקף הפעילות, מובילים את נתח השוק.
על רקע זה מציעה לקראת החג הצורפים, שבבעלות משפחת מרדינגר, חנוכיות מכסף טהור בהנחות של 30%. עם זאת, המחיר אינו שווה לכל כיס ועומד על 1,990 שקל ומעלה. לדוגמה, חנוכיית גשר מדגם מרדינגר, שנוצרה לזכרו של מייסד החברה, תעלה 5,559 שקל.
חלק ניכר מהמכירות נעשה גם לחו"ל. עניין מיוחד במוצרי היודאיקה והחנוכיות יש בקהיליות היהודיות בארה"ב ובקנדה.