לאחר השינוי העדין בלוגו של החברה, פייסבוק ממשיכה להשתדרג. הפעם באייקונים של החברים והקבוצות.
גם הפעם פייסבוק לא הוציאה הודעה בנושא אלא פשוט שינתה. השינוי החדש הוא באייקון החברות והקבוצות. מה שהיה בעבר דמות זכרית ומאחוריה, בקטן יותר, דמות נשית (עם תספורת משנות החמישים), הפך לדמות נשית מעודכנת ומאחוריה דמות גברית.
בפוסט של המעצבת הראשית של פייסבוק, קייטלין ווינר, היא מסבירה שהיה קשה להתעלם מהסמליות המציקה בו האישה, פשוטו כמשמעו, נמצאת בצילו של הגבר. המעצבת עבדה בתחילה על אייקון בו שתי הדמויות נמצאות בקו אחד, אך הניסיונות הרבים האלו לא צלחו כי בכל אחד מהמקרים האייקון נראה כמו דמות דו ראשית מהאגדות. לכן עברה קייטלין לרעיון החדש בו האישה והגבר אמנם בגודל זהה, אך הגבר מאחור.
השינוי גם קרה באייקון של הקבוצות בו דמות נשית עומדת מלפנים ושני גברים מאחור. אגב, גם התספורת של הדמות הנשית התעדכנה. בינתיים השינוי התבצע באפליקציות הסלולאריות אך לא באתר המחשב השולחני.