מותג מוצרי החשמל הביתיים Beko השיק היום (חמישי) את Hygiene Shield, סדרת מוצרי חשמל לבית, אשר פותחה בתגובה לצרכים החדשים של הצרכנים בעידן שאחרי הסגר במסגרת המלחמה במגפת הקורונה.

סדרת המוצרים החדשה כוללת שבעה מוצרים בעלי תוכניות חיטוי מובנות ופונקציות המאפשרות חיטוי מוצרי מזון ארוזים וחפצים אחרים במטרה לסייע לצרכנים להסתגל ל"שגרת הקורונה" בביתם. סדרת Hygiene Shield פותחה בעקבות מחקר צרכנים מעמיק שנערך ברחבי העולם והיא בעלת טכנולוגיה חדשנית, המסוגלת לחסל למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים (לרבות נגיף הקורונה) ולספק לצרכנים רמת ביטחון שאין לה תחרות בשוק. 

תנור BEKO (צילום: יח''צ)
תנור BEKO (צילום: יח''צ)

ההשקה נערכה במסיבת עיתונאים ווירטואלית, אותה פתח האקאן בולגורלו, מנכ"ל ארצ'ליק, חברת האם של BEKO ולאחר מכן התקיים פאנל מומחים בהשתתפות מנהלת השיווק הראשית של ארצ'ליק, זיינפ יאלים אוזון ומשתתפים אורחים בהם ד"ר שרה ג'ארוויס, מומחית לבריאות ורפואה, כריסטופר סנדרסון, מייסד שותף ומנכ"ל  The Future Laboratory, חברת ייעוץ בתחום חיזוי מגמות. 

"נכון להיום, מכונות הכביסה, המקררים, התנורים ומכונות הכביסה משולבות המייבש של Beko מסדרת Hygiene Shield הוכיחו כי הם מחסלים יותר מ-99% מהחיידקים והווירוסים. המבדקים של שאר המוצרים עדיין בעיצומם ואנו מצפים להשלים את הבדיקות ותהליכי ההסמכה עד נובמבר 2020. אנו מקווים שמוצרינו יעניקו לצרכנים שלוות נפש שבתיהם בטוחים ונקיים בשעה שכולם מנסים להתרגל ל"שגרת הקורונה", אמר בולגורלו.   

כאמור, סדרת Hygiene Shield החדשה של Beko כוללת שבעה מוצרים: מכשיר חיטוי בקרינת UV כדי לנקות פריטים שהשתמשתם בהם מחוץ לבית או כאלה שמהווים מגנט טבעי לחיידקים ובקטריות כגון מפתחות, טלפונים, ארנקים, מוצרים ארוזים מהסופר, שקיות ניילון, בקבוקי תינוקות וצעצועים. 

המכשיר השני הוא מקרר מקפיא תחתון עם מגירת חיטוי, שמחטא פריטי מזון ואריזות אטומות ומחסל יותר מ-99%  מהחיידקים והנגיפים בתוך כ-40 דקות. 

מייבש הכביסה של Beko עושה שימוש בטכנולוגיית קרינת UV לחסל חיידקים ווירוסים ולחטא את הכביסה בדרך נוחה ובטוחה. תכנית UV Hygienic Refresh מרעננת עד שישה פריטי לבוש יבשים.  בנוסף, התכנית מייבשת ומחטאת עד 5 ק"ג של בגדים שכובסו בטמפרטורה נמוכה. גם מכונות הכביסה של החברה עובדות על חיטוי הבגדים בטמפ' של 60 מעלות.

בנוסף השיקה החברה תנור בילט אין עם קיטור רווי וחום המחטא משטחים של מוצרי מזון ארוזים ומדיח כלים המציע פונקציית היגיינה עם קיטור ופונקציות נוספות של שטיפה חמה.