אחרי שאייל ברקוביץ' כינה את יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, “ראש כנופיית פשע", וזוהר הודיע בתגובה שלא יופיע יותר ב"אופירה וברקו", נפתח קמפיין רשת של אתר ליכודניק, ובו לינק לטופס תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הגולשים התבקשו להתלונן נגד התוכנית וברקוביץ'.
דוד רגב, נציב הקבילות של הרשות השנייה, כמה תלונות קיבלתם?
“היי ליאורה. האמת שקיבלתי 350 תלונות עד עכשיו (יום ראשון - לג"ש). זה רחוק מלהיות שיא עולמי, או אפילו שיא מקומי שעומד במינימום האולימפי. הייתי אומר שזה קצת יותר מעוד יום במשרד".

ח''כ מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ח''כ מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

>סגן השר לביטחון הפנים, ח״כ גדי יברקן, הופיע גם הוא בתוכנית של אופירה וברקו וקרא לשמור ולהקפיד על כל ההנחיות של משרד הבריאות. מה חבל שיברקן עצמו הגיע לכנסת כשכנראה היה צריך להיות בבידוד, ולמחרת התברר כי חלה בקורונה. 
סגן השר יברקן, נאה דורש ונאה מקיים?
“בניגוד למה שפורסם, לא הגעתי לכנסת בידיעה שעליי להיות בבידוד. משרד הבריאות הודיע לי על הצורך בבידוד רק לאחר שהגעתי לכנסת, ופניתי אליו ביוזמתי. נציגי משרד הבריאות אף התנצלו על כך שלא יידעו אותי לפני כן. מיד כשהונחיתי להיכנס לבידוד חזרתי לביתי ונשארתי בבידוד עד לסיום התקופה. אני מקפיד לשמור על הנחיות משרד הבריאות. כנבחר ציבור חשובה לי מאוד הדוגמה האישית, אדרבה ואדרבה בימי הקורונה. אם משהו בהתנהגותי גרם לפגיעה באמון הציבור, אני כמובן מצר על כך".

גדי יברקן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
גדי יברקן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

>יעל, הבת של שרת התפוצות עומר ינקלביץ', המריאה לשנת שירות באטלנטה.

>ארץ נהדרת? השחקנית עלמה זק, בעלה, השחקן אלון נוימן וילדיהם יצאו לממש את זכות ההפגנה שלהם כשהגיעו רכובים על אופניים להפגנה נגד הממשלה על גשר קק"ל בתל אביב במוצ"ש האחרון. זק לא ענתה לליאורה משום מה.