“מסכי עשן", סרט דוקומנטרי שמשודר בנטפליקס, גרם גם לששי קשת לחתוך מהרשתות החברתיות. כך לפחות הוא הודיע בפוסט מיוחד - ברשתות החברתיות.
קשת, איך הולך תהליך הגמילה? הצלחת להדביק גם אחרים?
“אני חושב שההפסקה מהרשתות החברתיות הייתה הנחמה העיקרית ממגיפת הקורונה המטורפת, זיכוך נעים לזמן איכות שהתפנה לי מהרשתות החברתיות, שבחלקן מתלהמות וארסיות. בקיצור, ברוך שפטרנו מעונשו של זה. אם היה לי מדור של המלצות, זו הייתה אחת ההמלצות החביבות עליי. שנה טובה".

>דודו פישר וננסי ברנדס הופיעו עם המופע החדש המשותף שלהם, “העולם כולו", בבית הדיור המוגן שבו מתגוררת גם אמו של פישר, מרים, בת ה־89. פישר הנרגש התקשה להתאפק וכאשר הגיע לחלק שבו הוא שר את "א־יידישע מאמע", החל להתקרב לאמו כדי להביט בעיניה ולשיר זאת לכבודה. מנהלי המקום סימנו לו מיד להתרחק מהקהל בשל סכנת הקורונה ולחזור לאזור הבמה.
פישר, היה קשה לא לחבק את אמא ולהביט לה בעיניים?
“אכן המופע הראשון עם ננסי ברנדס נקבע במקרה לשמחתי בדיור המוגן, היכן שאמא שלי מתגוררת. אמא שלי התגוררה אצלי מערב ראש השנה ועד כמה ימים לפני יום כיפור ואז ביקשה לחזור לדירה שלה. מאז, אסור היה לי לבקר אותה, וחשבתי שהמופע ישמש הזדמנות לראות אותה. מאוד כאב לי שאסור היה להתקרב ולו רק ללטף לה את הכתף. היה לי קשה לשיר ונשנקתי כמה פעמים בזמן השירה. גם היא וגם החברות שלה הזילו דמעה, ואני חשבתי לעצמי שמי יודע מתי אוכל שוב לראות אותה. עצוב, אבל אני שמח שצוות העובדים שומרים על הדיירים במקום".

ננסי ברנדס (צילום: מתן צור)
ננסי ברנדס (צילום: מתן צור)

>ליאורה שמחה לבשר כי הזמר אדם, שריגש מדינה שלמה בתהליך ההחלמה שלו לאחר שאושפז במצב קשה מאוד, חזר לגמרי לאיתנו.
שלום לאדם. בימים אלו, כשכל יום יש חולים חדשים, אני מאושרת לשמוע שהחלמת לחלוטין.
“זה מדויק. שבוע מצוין וחג שמח לכולם".
מה חדש אצלך בימים אלו?
“חוץ מלטפח את היחסים עם הכלבה שאימצתי לפני חצי שנה, לא קורה הרבה. אני בסגר בבית ושופע אופטימיות כהרגלי. מקווה שבקרוב יהיה טוב יותר".
מה אתה יכול לספר על הכלבה?
“לפני האשפוז שלי נאלצתי להמית בהפרש של חצי שנה שני כלבים שגידלתי 17 שנה. קצת לפני הסגר הראשון במרץ הרגשתי שאני מסוגל לגדל שוב כלב. נכנסתי לאתר צער בעלי חיים ברמת גן, ראיתי תמונה שלה, התאהבתי ופשוט נסעתי ואימצתי. היא שחורה, מה שמשום מה מרתיע אנשים מלאמץ. כרגע אני מודה עליה מכל הלב, מקווה שגם היא עליי". 

הזמר אדם מאושפז בבית החולים (צילום: פייסבוק)
הזמר אדם מאושפז בבית החולים (צילום: פייסבוק)

>הזמן עובר מהר כשלא חוגגים. מלכת קישוטי האירועים ודיירת “האח הגדול" לשעבר, לבנה (גוגמן) זוהרים, חגגה שנה לבנה הבכור, דויד חי.
זוהרים, היו אטרקציות מיוחדות? מותאמות לקורונה?
“היה משפחתי, לפי התקן המותר".

לבנה זוהרים (צילום: צילום משפחתי)
לבנה זוהרים (צילום: צילום משפחתי)