תוכנית הבוקר של טל ואביעד ממשיכה לעסוק בעניינים האקטואליים כבר בשעות הבוקר, כשהפעם מי שעצבן את שני השדרנים היה חבר הכנסת לשעבר, ואיש התקשורת ינון מגל. העניין התעורר בעקבות פוסט שכתבה ח"כ שלי יחימוביץ בנושא ההטרדה המינית של ארי שביט את העיתונאית דניאל ברין, ובו כתבה שהמעשה של ארי שביט, יותר חמור ממה שעשה ינון מגל. וגם שהתופעה של נשים שלא מפחדות להתלונן היא חשובה מאוד, כתב ינון מגל בפייסבוק: " ניהלת רומן עם גבר נשוי, פירקת את המשפחה, מה יותר גרוע?" אביעד התייחס וניסה להסביר, כמה ינון טועה במה שכתב: "איך אתה משווה רומן להטרדה מינית, כאן אין הסכמה השני הצדדים, אתה יודע מה ההבדל בין הסכמה לחוסר הסכמה ינון מגל?"




קלינטון נופלת על הפעלת מדפסת

ה- FBI החליט לחזור ולחקור את המיילים של הילארי קלינטון, זאת כשבועיים לפני הבחירות בארצות הברית. את אביעד הפרשה הזאת מאוד מעניינת "זה קשור לאנתוני ווינר, אבל זה לא כזה דבר חמור". טל דווקא חושב שהפרשיה בעייתית "זה חמור, אבל לא הבנתי את זה לגמרי". אנתוני ווינר גמר לעצמו את הקריירה אחרי ששלח תמונות בעלות אופי מיני, הוא נשוי ליועצת שנחשבת להכי קרובה להילארי, ויש סיפור חדש - שליחת תמונות לקטינה.

אביעד הסביר את הפרשיה החדשה של אנטוני "על האייפד שלו נמצאו מיילים של הילרי קלינטון, שהיא הייתה אמורה להדפיס בבית. היא שלחה לעצמה את המיילים למייל הפרטי שלה, בנוסף לתמונות הבוטות". "זה סיפור מבאס. היא עשתה המון דברים ששברו את תקרת הזכוכית של נשים בעולם, והיא נופלת בסטריאוטיפ קלאסי של נשים. להפעיל את המדפסת" סיכם טל את הדיון.