הקומה ה־7

מותחן. כבכל יום יוצא סבסטיאן, עורך דין במקצועו, מדירת אשתו בנפרד בקומה השביעית, כדי לקחת את ילדיו לבית הספר. הילדים גוררים אותו לתחרות, כשהם יורדים במדרגות והוא במעלית. אך בהגיעו לקומת הקרקע, הוא מגלה שהם נעלמו. מאותו רגע מתחיל חיפוש מטורף ונואש נגד הזמן, כשלא ברור האם מדובר בחטיפה של שכן, או אנשי עולם תחתון שהוא מעורב במשפטם.
במאי: פאצ׳י אמזקואה. שחקנים: ריקרדו דארין, בלן רואדה. ספרד־ארגנטינה 2013. 88 דקות.

חמישים גוונים של אפור
חושני. סטודנטית לספרות יוצאת לראיין יזם צעיר ומצליח. במשרדו המפואר בקומה העשרים היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר, המערער את שיווי משקלה וסוחף אותה לרומן נטול מעצורים, שבמרכזו משחקי שליטה מיניים והגשמת פנטזיות.
מבוסס על הכרך הראשון בטרילוגיית הספרים המדוברת של הסופרת אי. אל ג'יימס. בימוי: סם טיילור־ג'ונסון. שחקנים: ג'יימי דורנן, דקוטה ג׳ונסון, ריטה אורה. ארה״ב 2014. 125 דקות.
קינגסמן: השירות החשאי
פעולה. ארגון מרגלים סודי מגייס ילד רחוב מחוספס, אך בעל פוטנציאל, לתוכנית האימונים הכי חשאית והכי מאתגרת של הסוכנות. בדיוק באותו זמן צץ איום עולמי בדמותו של גאון מחשבים בעל מוח מעוות, שיאתגר את כישרונו של המרגל החדש במזימתו לחסל את העולם.
במאי: מתיו ווהן. שחקנים: קולין פירת', טארון אגרטון, סמואל ל. ג׳קסון. אנגליה 2014. 129 דקות.
אולי בכל זאת
קומדיה. וואלס פוגש את צ׳אנטרי במסיבה ומגלה שהיא הבחורה המושלמת בשבילו, וגורלם להיות ביחד נגזר מראש. הם צוחקים מאותם הדברים, חושבים על אותם הדברים, ובגדול - מבי־ נים זה את זו. כשהוא מגלה שהיא במערכת יחסים עם בחור אחר - הוא מוצא את עצמו ב״איזור הידי־ דות״. האם יוכלו להישאר ידידים בלבד?
במאי: מייקל דאוס. שחקנים: דניאל רדקליף, זואי קאזאן, אדם דרייבר. אירלנד־קנדה 2013. 98 דקות. •