בשבוע הקרוב אפשר לרדת לאילת, לקפוץ לתל אביב או לעצור בירושלים כדי ליהנות ממוזיקת עולם וממופעי רחוב.



בואי לאילת

פסטיבל
 

פסטיבל תיאטרון הרחוב חוזר לטיילת
טיילת התיירות הצפונית של אילת תתמלא בסוף השבוע הבא בעשרות אמני רחוב שמגיעים מכל העולם, בהם שני צמדים מרהיבים cirques no problem - מופע לוליינים שמלהטטים על טרפז כפול ומהלכים על חבל מתוח ואביטל ויוכין הם אמני אקרובטיקה אווירית שזכו בפרסים ברחבי העולם. עוד יופיעו ודון פפינו, להטוטן ספרדי אנרגטי ואלון לוקו, רקדן ליצן שמאזן ארבעה כסאות על האף, עולה כל מיטת מסמרים, קופץ דרך חישוק אש ומדהים את הקהל. חמישה רקדני ברייקדאנס ילהיבו את הקהל, נגני תזמורת ינגנו על קביים צבעוניים ויהיו עוד הפתעות רבות – פנטומימאים, אקרובטים, פסלים חיים ומופעי רחוב.
20-21.3, 11:00-15:00, המופעים ללא תשלום.
המיסה הגדולה

מוזיקה
 
הקאמרטה הישראלית מעלה את המיסה בסי מינור מאת באך
בקונצרט של ‘המיסה הגדולה’, בניצוחו של אבנר בירון, ישתתפו זמרת הסופרן קרן מוצרי, זמרת האלט נועה פרנקל, הטנור פביו טרומפי וזמר הבס-בריטון יאיר פולישוק. כמו כן ישתתף האנסמבל הקולי הישראלי.
במוזיאון תל אביב לאמנות היום ב-13:00, מחר ב-20:00 וביום שני ב-20:00, בתיאטרון ירושלים ביום שלישי ב-19:30, באולם רפפורט בחיפה ביום רביעי ובאולם אלמא בזכרון יעקב ביום חמישי (04-6300123). לכרטיסים ומידע 
קונצרט חושני

מוזיקה
 
האקורדיון עומד במרכז הקונצרט הבא של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית
אמנית האקורדיון זוכת הפרסים קסנייה סידורובה, התחילה לנגן בגיל 8 ובגיל 16 כבר עברה ללמוד באקדמיה המלכותית למוזיקה בלונדון. בסדרת הקונצרטים עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית-נתניה, היא תנגן, לצד פאבל לוין ותחת שרביטו של סלים עבוד אשקר יצירות מאת באך ופיאצולה. עוד בתכנית סימפוניה מס’ 3 מאת מנדלסון.
קונצרט ראשון בסדרה ב-19.3 בהיכל התרבות נתניה.