אל תגידו לא ידענו

הצמד האהוב פורטיסחרוף חוזרים לבמה והכרטיסים אוזלים במהירות.אמנם המופע הוא רק בסוף חודש מאי אבל כבר עכשיו נגמרו הכרטיסים לשני הקונצרטים שתוכננו ונותרו עוד מעט כרטיסים למופע השלישי של פורטיסחרוף שיתקיים במוצאי חג השבועות, 24.5, באמפי החדש בראשון לציון. 
כן הצמד שיישאר תמיד מגנט לקהל צעיר משאיר תמיד טעם של עוד והקונצרט שיתריים בערב קייצי וחמים תחת כיפת השמים מבטיח להיות כייף גדול. רשמתם?

חמישי, 14.5 ומוצ”ש  16.5באמפי פארק רעננה יום ראשון 24.5 באמפי ראשוןן לציון.
כרטיסים: www.fortisakharof.co.il *9080.

מחכים לשלום
שלום חנוך עם אלבום חדש וסיבוב הופעות. 'המקרה והטעות', אלבומו החדש של שלום חנוך יצא סוף סוף עם 12 שירים חדשים, ועכשיו מגיעות ההופעות.  
   
באלבומו החדש חנוך חוזר לעבוד עם לואי להב המפיק האגדי שהפיק עבורו את "סוף עונת התפוזים" של תמוז, 'אדם בתוך עצמו', 'חתונה לבנה' ו'ערב ערב'. חנוך משמר את התואר שהוצמד לו כמלך הרוקנרול הישראלי באלבומו החדש, ויוצא לסיבוב הופעות כשהוא מלווה בהרכב חלומי: משה לוי, רוני פיטרסון, זיו הרפז, אשר פדי, טל אבירם אליהם מצטרף יוסי פיין. המופע יורכב משירי האלבום החדש כולל 'תמיד זה עכשיו' ו'אנשים' וכמובן מהקלאסיקות האהובות. 
10.4 באמפי שוני, 24.4 במועדון הבארבי תל אביב, 28.4 בפורום באר שבע. 
 
קורין וקובי
קורין אלאל מארחת את קובי אפללו בזאפה הרצליה. הזמרת- יוצרת המוערכת, קורין אלאל, מציינת 30 שנות קריירה מוזיקלית מפוארת בסדרה של שמונה מופעים חגיגיים עם אורחים בזאפה. 
אלאל תבצע בסדרת ההופעות את שיריה הגדולים מעשרת אלבומיה, שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. בכל אחד מהמופעים יתארח אמן לשיתופי פעולה חדשים ומסקרנים. 
במופע הקרוב יתארח קובי אפללו בשיתוף פעולה ראשון עם קורין. אורחים נוספים שיתארחו בסדרה בהמשך: שלום חנוך, דני סנדרסון, אברהם טל, שלומי שבן, נינט, אסתר רדא.
16.4, פתיחת דלתות בשעה 20:15, תחילת מופע בשעה 22:00, זאפה הרצליה, רחוב מדינת היהודים 85. מכירת כרטיסים: טל' מרכז הזמנות זאפה: 03-7626666 / *9080